This is a short text area to describe the project. Just write a few words about the purpose, inspiration or success of the project and let the images tell the rest of the story.
Challenge
Every successful product is the fruit of hard work, and this applies to every field of business. Intuition alone is not enough to create a product that people will love and use. You also need to do your research, thinking, planning, differentiating yourself, and more. Write about some of the challenges you faced in designing this product and what steps you and your team took to overcome them.
Tell potential customers why they should invest in this product. Describe its benefits, its advantages over similar products, and its unique features. Make sure potential customers feel confident about investing their money in this product. Will it last a lifetime? Is it healthier than other products? Maybe it is unique and handmade? Whatever the value is, don’t be shy about bragging!
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו:
איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל?
מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות?
החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם
קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם
תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי
הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
שיווק דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מודרניות בשנים האחרונות, וחברות שיווק דיגיטלי ממלאות תפקיד קריטי בסיוע לעסקים להצליח להביא לקוחות חדשים ותדמית טובה בנוף הדיגיטלי של היום בו הכל נקבע עפ"י איזה דף אינטסגרם נראה טוב יותר או כמה המשפיען נותן תוכן עם ערך. חברות אלו מתמחות ביצירה וביצוע של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים המסייעים לעסקים להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם בערוצים דיגיטליים שונים, כגון מנועי חיפוש, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ומכשירים ניידים. במאמר זה, נבדוק מה עושות חברות שיווק דיגיטלי, מדוע עסקים זקוקים להן, ומה לחפש כאשר בוחרים חברת שיווק דיגיטלי לעבוד איתה.
אז נכון שאנחנו רוצים לצמוח איתכם ביחד ולתת לכם את העבודה הטובה ביותר...
ועדיין אנחנו מאמינים בתחרות ולכן ריכזנו עבורכם 12 שלבים חשובים כשבוחנים עוד חברת דיגיטל כדי לוודא שתקבלו ערך שיקדם אתכם.
All rights reserved to Digital Matador - Digital Marketing Agency