בניית אתרים מהממים

ezraider איזיריידר

מה שאתה רוצה,

מה שהלקוח צריך


בניית אתר תדמית מאפשרת לכם כבעלי עסק לבנות ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את הדרך אותה הם יעברו ברגע שהם יתעניינו בעסק שלך ובשירותים שלכם.
פרוייקטים שבניתם,
המלצות מלקוחות,
מוצרים משלימים,
אודות החזון שלכם כשהקמתם את העסק,
ועוד...
אתר אינטרנט הוא כלי משמעותי לסגירת מכירה ללקוחות שהגיעו אליכם מפה לאוזן,
והוא מקדם אמינות עוצמתי ללקוחות שהגיעו אליכם מערוצי השיווק השונים.
אתר אינטרנט יכול להיות כלי מכירתי פעיל ברגע שדואגים לשלוח אותו ללקוחות פוטנציאלים או לשווק אותו בערוצים השונים,
והוא יכול להיות גם כלי מכירתי פסיבי - הרי לקוחות פוטנציאלים יחפשו את השירותים שלכם בגוגל ובפייסבוק בכל מקרה,
ואתם רוצים לוודא שהם מקבלים את הרושם הנכון עליכם.
נושא התדמית וסגירת מכירות פוטנציאליות, אתר אינטרנט אכן עושה את העבודה

יותר שיחות ענייניות,

פחות בלבולי מח


בימינו, 95% מהעסקים חייבים אתר לעסק שלהם.
למרות שדפי הפייסבוק והאינסטגרם מהווים דרך תקשורת מצויינת עם הלקוח,
כשלקוח נכנס לדף העסקי שלכם הוא יראה רק את שלושת הפוסטים האחרונים שלך, 
ואם העמוד לא התעדכן זמן מה הדבר יכול להשפיע משמעותית על תדמית העסק שלכם.
כשמעמידים אתר תדמית לעסק שלכם אפשר להעביר את האופי שלכם ושל העסק.
  • כלים שאתה יכול לתת
  • הניסיון הרב שלך
  • המלצות שיש לך
  • בידול מעשי מהמתחרים
  • פרוייקטים ועבודות שביצעת
  • סיפורי הצלחה
  • לקוחות מרוצים
  • פרטים על צוות העובדים
  • ועוד...
כשיש לכם אתר תדמית שמעביר את המסר שלכם לעולם,
הלקוחות הפוטנציאלים שיתקשרו אליך ייקחו אותך יותר ברצינות.
כשיש לכם אתר אינטרנט שמראה את הפרויקטים שעשיתם בצורה יפה,
הטלפונים שתקבלו יהיו מלקוחות שכבר אוהבים את מה שעשית.
כשיש לכם אתר מפורט שמציג לראווה המלצות או לקוחות קיימים,
תקבלו שיחות טלפון מלקוחות שמבינים שיש כאן על מי לסמוך וישאלו שאלות רלוונטיות.

זה רק אחת הסיבות למה אתר הוא הכרחי, לפחות לעסק שמכבד את עצמו, כמובן שלדוכן לימונדה בשכונה אין צורך באתר, בעצם..גם לו לא יזיק אתר, תלוי בכמה לקוחות הוא רוצה שיגיעו.
וייב חללי עבודה משותפים
Share by: