בימינו, 95% מהעסקים חייבים
אתר לעסק שלהם.
למרות שדפי הפייסבוק והאינסטגרם מהווים דרך תקשורת מצויינת עם הלקוח,
כשלקוח נכנס לדף העסקי שלכם הוא יראה רק את שלושת הפוסטים האחרונים שלך,
ואם העמוד לא התעדכן זמן מה הדבר יכול להשפיע משמעותית על תדמית העסק שלכם.
כשמעמידים אתר תדמית לעסק שלכם אפשר להעביר את האופי שלכם ושל העסק.
כלים שאתה יכול לתת
הניסיון הרב שלך
המלצות שיש לך
בידול מעשי מהמתחרים
פרוייקטים ועבודות שביצעת
סיפורי הצלחה
לקוחות מרוצים
פרטים על צוות העובדים
ועוד...
כשיש לכם אתר תדמית שמעביר את המסר שלכם לעולם,
הלקוחות הפוטנציאלים שיתקשרו אליך ייקחו אותך יותר ברצינות.
כשיש לכם אתר אינטרנט שמראה את הפרויקטים שעשיתם בצורה יפה,
הטלפונים שתקבלו יהיו מלקוחות שכבר אוהבים את מה שעשית.
כשיש לכם אתר מפורט שמציג לראווה המלצות או לקוחות קיימים,
תקבלו שיחות טלפון מלקוחות שמבינים שיש כאן על מי לסמוך וישאלו שאלות רלוונטיות.
זה רק אחת הסיבות למה אתר הוא הכרחי, לפחות לעסק שמכבד את עצמו, כמובן שלדוכן לימונדה בשכונה אין צורך באתר, בעצם..גם לו לא יזיק אתר, תלוי בכמה לקוחות הוא רוצה שיגיעו.