שלב 1 - יצירת קמפיין לידים
לאחר אפיון הפרוייקט ושיחת ההתנעה, הבנו שלבארכה ממילא יש ייחודית גדולה בנוף הירושלמי.
הקרבה הגדולה לכותל, בשילוב אפשרות החנייה והגמישות באפשרויות האירוע גרמה לכך שהפרוייקט עבד בצורה קלה.
התחלנו עם מספר קמפיינים של יצירת לידים, עם דגש על מסרים מדוייקים ומוכוונים כמו:
״אולם אירועים עד 250 איש", ״יש לכם אירוע בקרוב? אנחנו כאן בשבילכם״
"מחפשת את האולם המושלם? הגיע הזמן שתיכנסי" ועוד...
שלב 2 - מעבר לאתר חדש
בשלב השני המטרה העיקרית הייתה לשפר את המיתוג של העסק, בנינו אתר חדש ומניע לפעולה,
ודאגנו שללקוחות הפוטנציאליים יהיה קל הרבה יותר ליצור אינטרקציה לאורך כל הדרך.
התוצאות לא איחרו לבוא - עוד לקוחות מרוצים שמשאירים פרטים או מחייגים בקלות
שלב 3 - התרחבות וגדילה מודולרית
לאחר שביססנו את ההצלחה בקהל היעד העיקרי החלטנו שהשלב הבא הוא לגרום לאנשים להכיר יותר את האולם,
את אופי האנשים שעובדים שם והאיכות הגבוהה של האירועים שמתקיימים בו.
התחלנו לנהל את דפי הסושיאל של הלקוח והוספנו ראייה רחבה יותר על המקום עצמו.
שלב 4 - פרסום לסוכני נסיעות מגורם צד ג'
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות מקהלי היעד השונים, רפאל התקשר עם רעיון מעולה,
נודע לו שיש סוכנת שעובדת עם סוכני נסיעות ומפיקים, ייצרנו מודעה מדוייקת עבור אותם סוכנים ושלחנו לרשימת תפוצה של 1200 סוכנים ברחבי הארץ, התוצאה לא איחרה לבוא, יחס פתיחה של 90% במיילים.