בארכה ממילא

ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, בניית אתר חדש לעסק
והגדלת המחזור החודשי בצורה משמעותית

2zone therapy

סיפור המותג

בארכה ממילא אולם אירועים בירושלים הממוקם בלב העיר בממילא, מרחק הליכה מהכותל.
רפאל הבעלים בא מתחום חיי הלילה והברים החזקים בירושלים.
בארכה התחיל כאולם קטן אבל מאז הוא הגדיל את העסק שלו, שיפץ אותו בהשקעה אדירה והתקדם המון.
האווירה במקום משקפת בצורה מדוייקת כל כך את רפאל, הבעלים של אולם האירועים.
רפאל, בן אדם נדיב שתמיד נלהב לעזור לאחרים, איש של שפע ורואים את זה בפינוקים ללקוחות ובגישה החמה והמשפחתית.
היכולת של רפאל והצוות לזהות את כל צורך של לקוח, החל מבעל השמחה לאחרון האורחים הוא בגדר בלתי נתפס.

48%

ירידה בעלות לליד

32%

עלייה במחזור העסק

91%

שיפור ביחס הצרכן למותג

אסטרטגיה שיווקית

רפאל עבר הרבה משווקים לפנינו ובא כל הדרך מירושלים כדי להבין מי עומד מאחורי הקלעים.
כששמע על המטאדור הדיגיטלי, הוא התרגש לדעת איך נוכל לעזור לו לקדם את העסק שלו בדיגיטל.

כשדיברנו איתו על היעדים שלו עבור החברה שלו, הוא אמר לנו שהוא רוצה להגדיל את המכירות ב-30%
ולבנות את אירועי החינה, בר מצווה בכותל ואירועי חברות באיזור ירושלים.

שלב 1 - יצירת קמפיין לידים
לאחר אפיון הפרוייקט ושיחת ההתנעה, הבנו שלבארכה ממילא יש ייחודית גדולה בנוף הירושלמי.
הקרבה הגדולה לכותל, בשילוב אפשרות החנייה והגמישות באפשרויות האירוע גרמה לכך שהפרוייקט עבד בצורה קלה.
התחלנו עם מספר קמפיינים של יצירת לידים, עם דגש על מסרים מדוייקים ומוכוונים כמו:
״אולם אירועים עד 250 איש", ״יש לכם אירוע בקרוב? אנחנו כאן בשבילכם״
"מחפשת את האולם המושלם? הגיע הזמן שתיכנסי" ועוד...

שלב 2 - מעבר לאתר חדש
בשלב השני המטרה העיקרית הייתה לשפר את המיתוג של העסק, בנינו אתר חדש ומניע לפעולה,
ודאגנו שללקוחות הפוטנציאליים יהיה קל הרבה יותר ליצור אינטרקציה לאורך כל הדרך.
התוצאות לא איחרו לבוא - עוד לקוחות מרוצים שמשאירים פרטים או מחייגים בקלות

שלב 3 - התרחבות וגדילה מודולרית
לאחר שביססנו את ההצלחה בקהל היעד העיקרי החלטנו שהשלב הבא הוא לגרום לאנשים להכיר יותר את האולם,
את אופי האנשים שעובדים שם והאיכות הגבוהה של האירועים שמתקיימים בו.
התחלנו לנהל את דפי הסושיאל של הלקוח והוספנו ראייה רחבה יותר על המקום עצמו.

שלב 4 - פרסום לסוכני נסיעות מגורם צד ג'
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות מקהלי היעד השונים, רפאל התקשר עם רעיון מעולה,
נודע לו שיש סוכנת שעובדת עם סוכני נסיעות ומפיקים, ייצרנו מודעה מדוייקת עבור אותם סוכנים ושלחנו לרשימת תפוצה של 1200 סוכנים ברחבי הארץ, התוצאה לא איחרה לבוא, יחס פתיחה של 90% במיילים.

כלים שיווקיים

פייסבוק לוגו

Instagram - Facebook

אינטגרומט לוגו

Integromat

גוגל אדס לוגו

Google Ads

דיגיטל מטאדור לוגו

בניית אתר

רוצים לשמוע על השלב הבא של בארכה ממילא?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר מהיר

סיפור הצלחה נוספים

  • Share by: