לאחר אפיון הפרוייקט ובניית ה- Gant בצורה מסודרת, רצינו להבין את קהל הלקוחות לעומק.
מי הם? מה הכאבים שלהם? מהן האלטרנטיבות שלהם? למה דווקא M4U פיננסים יכולה להיו הפיתרון הטוב ביותר עבורם מכל המתחרים?
האסטרטגיה השיווקית התמקדה בפיתרונות המעולה של M4U ובבידול העיקרי שלה לעומת המתחרים, יחד עם הצפת הכאב של הלקוחות.
במקביל עבדנו על הקמת התשתיות - בניית CRM, הטמעת תהליכי המכירה וצוות המכירות ובניית אוטומציות.
פה בחרנו באסטרטגיית Lean קלאסית - כמה שיותר מהר להביא את החברה לסיסטם רזה, יעיל ואיכותי שמתפקד כמו מכונה משומנת,
ומכאן אפשר להוסיף עוד פיצ׳רים, תהליכים ואוטומציות בהתאם לצרכים שעולים מהשטח ומעבודה בפועל.
הדבר חסך המון כסף ועבודה מיותרת ומסובכת לחינם.
בד בבד עם אופטימיזציות, מעקב אחרי התוצאות והנתונים ושיח פתוח וכנה עם ראשי החברה,
הצלחנו מהר מאוד להביא את החברה לשיפור דרסטי ביחס ההמרה ולצמיחה וריווחיות גבוהה.