לאחר מעבר על הנתונים הקיימים של השיווק של החברה נעשתה עבודת אופטימיזציה מקיפה שכללה
שדרוג מילות מפתח, עבודה עם סוגי קמפיינים שונים, בניית קהלי יעד חדשים, שפה מיתוגית חדשה,
שיפור משמעותי בתקשורת בין הקמפיינים השונים ובין הפלטפורמות השונות,
שדרוג תהליך המכירה מרגע הפנייה ועד לסגירת העסקה,
וגם עבודת Offline על קבלת קהל לחנות בצורה שהולמת את אופי החברה,
יחד עם הטמעת אווירה נעימה באולמות התצוגה, כמו מוזיקה נעימה, ריח טוב ואופן קבלת פני הלקוח.
התוצאות לא איחרו לבוא - אחוז הפניות והשיחות הנכנסות גדל משמעותית
בזמן שעלויות השיווק ירדו בצורה משמעותית עד שכבר היה מאתגר לחזור לכל הפניות ולעקוב אחרי הצעות המחיר שנשלחות.
לאחר בנייה של מספר תהליכי מכירה חדשים ובניית אוטומציות רלוונטיות,
הצלחנו לצמצם את זמן התגובה לכל פנייה שמתקבלת ולהגדיל את אחוזי ההמרה מפנייה לסגירה באופן דרסטית.
בהמשך החברה פתחה סניף נוסף ובימים אלה כבר מתכננים את פתיחת הסניף השלישי.