רויאל מקלחונים

ניהול קמפיינים ממומנים, חיזוק המותג, אוטומוציות ושיפור תהליכים עסקיים

סיפור המותג

רויאל מקלחונים הוא מותג יוקרה פרימיום בעולם מוצרי האמבט וכלים סניטריים, עם התמחות במקלחונים בייצור אישי לפי מידה.
המטרה הייתה להגיע לזוגות צעירים ואנשים שעוברים דירה או רוצים לשדרג את חדר האמבטיה שלהם,
ומוכנים לשלם אקטסרה כסף בשביל לקבל מוצר איכותי מהטובים בארץ בתחום היום.
לאחר מעבר על הנתונים הקיימים, היה נראה שלמרות האיכות הגבוהה של המוצרים ותודעת השירות הגבוהה של החברה, 
הקמפיינים השיווקיים של לא מניבים את התוצאות הרצויות ונראה היה שתקציבי השיווק יכולים להניב הרבה יותר מכירות.

72%

ירידה בעלות לליד

180%

עלייה של קנייה ממוצעת

320%

עלייה במחזור המכירות

אסטרטגיה שיווקית

לאחר מעבר על הנתונים הקיימים של השיווק של החברה נעשתה עבודת אופטימיזציה מקיפה שכללה 
שדרוג מילות מפתח, עבודה עם סוגי קמפיינים שונים, בניית קהלי יעד חדשים, שפה מיתוגית חדשה,
שיפור משמעותי בתקשורת בין הקמפיינים השונים ובין הפלטפורמות השונות,
שדרוג תהליך המכירה מרגע הפנייה ועד לסגירת העסקה,
וגם עבודת Offline על קבלת קהל לחנות בצורה שהולמת את אופי החברה,
יחד עם הטמעת אווירה נעימה באולמות התצוגה, כמו מוזיקה נעימה, ריח טוב ואופן קבלת פני הלקוח. 
התוצאות לא איחרו לבוא - אחוז הפניות והשיחות הנכנסות גדל משמעותית 
בזמן שעלויות השיווק ירדו בצורה משמעותית עד שכבר היה מאתגר לחזור לכל הפניות ולעקוב אחרי הצעות המחיר שנשלחות.
לאחר בנייה של מספר תהליכי מכירה חדשים ובניית אוטומציות רלוונטיות, 
הצלחנו לצמצם את זמן התגובה לכל פנייה שמתקבלת ולהגדיל את אחוזי ההמרה מפנייה לסגירה באופן דרסטית.
בהמשך החברה פתחה סניף נוסף ובימים אלה כבר מתכננים את פתיחת הסניף השלישי.

כלים שיווקיים

ממומן פייסבוק

Facebook

אוטומציות

Integromat

גוגל רשת חיפוש

Google Ads

דף אינסטגרם

instagram

סיפור הצלחה נוספים

  • Share by: