שלב 1 - יצירת מודעות
ההבדל הגדול בין "ברכת החקלאי" לשאר המתחרים הוא איכות המוצר.
כשבסופרים אחרים הירקות והפירות מתקלקלים כעבור 3-4 אצלנו הטריות נשמרת לשבועיים
התחלנו עם מספר קמפיינים של הגברת המודעות לאיכות ולמחירים האטרקטיביים, עם דגש על מסרים חזקים כמו:
״זו לא רק הנראות זו הטריות", ״אתם לא צריכים להתעורר כמו החקלאי שלנו בשביל להנות מירקות טריים״
"היום כבר לא צריך להיות חקלאי כדי להנות מפירות וירקות טריים ישר מהשדה" ועוד...
שלב 2 - יצירת מבצעים
בשלב השני המטרה העיקרית הייתה להעביר לצרכנים את היתרון בלהגיע אלינו, עשינו מבצעים אטרקטיביים, משכנו עוד ועוד אוכלוסייה ודאגנו ליצור אינטרקציה לאורך כל הדרך ולהניע אותם לפעולה של הגעה פיזית לסניף או הזמנה בטלפון.
התוצאות לא איחרו לבוא - עוד לקוחות מרוצים שנהנים מירקות ופירות באיכות גבוהה ובמחיר מעולה
שלב 3 - התרחבות וגדילה מודולרית
לאחר שביססנו את ההצלחה בקהל היעד העיקרי ובאזורי המיקוד הקרובים אל האקדמיה, הגדלנו את רדיוס הפרסומים והרחבנו את קהל היעד על מנת להגיע ליותר אנשים ולפתוח קבוצות אימון נוספות בשעות הפעילות הפנויות של האקדמיה.
שלב 4 - גיוס כח אדם והטמעת תהליכים
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות מקהלי היעד השונים, עבדנו על גיוס של קופאיות נוספות לעסק כדי לתת חווית שירות טובה יותר ללקוחות החדשים ולייצר חווית קנייה מושלמת.
הגיוס כלל עיצוב באנרים לקמפיין ממומן והפעלת מודעה שתעבוד.
במקביל, בדקנו אצל מספר חברות כוח אדם האם יש אפשרות לגייס דרכם.
במקביל לעבודה התפעולית, אנחנו ממשיכים לפרסם מבצעים לכל סניף וסניף כדי לבנות קהלי יעד חדשים ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים.