ברכת החקלאי

ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, מועדון לקוחות והגדלת המחזור החודשי בצורה משמעותית

2zone therapy

סיפור המותג

תעשיית הסופרמרקטים היא שוק תחרותי ביותר עם מותגים רבים שמתחרים על תשומת הלב של הלקוחות.
בשוק צפוף כל כך, אסטרטגיות שיווק יעילות הן חיוניות כדי למשוך ולשמר לקוחות.
ברכת החקלאי הוא מותג סופרמרקט המציע מגוון רחב פירות וירקות ישירות מהחקלאי במחירי רשתות השיווק הזולות.
הרשת גדלה והפכה למותג מאוד מוכר עם קהל לקוחות גדול באיזור הדרום והשפלה.
האיכות והטריות משפיעים מאוד על קהל הלקוחות לחזור ולחכות למבצעים השבועיים של המקום

323%

עלייה במצטרפים חדשים לחודש

+1

פתיחת סניף נוסף בראשל"צ

169%

עלייה במחזור העסק

אסטרטגיה שיווקית

כשברכת החקלאי נכנסה כלקוח אצלנו ישר שמנו לב לדגש של הבעלים בשיחת ההפקה
על חשיבות איכות המוצרים, המגוון והרצון שהתוצרת תהיה טרייה יום יום ובמחיר שבאמת שווה לצרכן הסופי.

התחלנו עם מספר קמפיינים של מודעות, עם דגש רחב על מבצעים שבועיים והבנה שהאיכות והטריות בעסק הם נר לרגלנו!
המטרה העיקרית של הפרסומים הייתה להעביר לקהל הלקוחות החדש שנכנס שחקן חדש לזירה המקומית ושהמחירים מעולים ושהבידול הגדול ביותר הוא שהמוצרים אצלנו הרבה יותר טריים משאר המתחרים. בנוסף, צבענו קהל שכבר מכיר את הרשת וקונה אצלה והפכנו אותו ללקוח שמחכה למבצעים השבועיים של העסק.
התוצאות לא איחרו לבוא - הסניפים התרחבו, קהל הלקוחות גדל והבעלים החליט לפתוח סניף נוסף.
השלב הבא היה להכיר לצרכנים החדשים בעיר חדשה את העסק והייחודיות שלו.

שלב 1 - יצירת מודעות
ההבדל הגדול בין "ברכת החקלאי" לשאר המתחרים הוא איכות המוצר.
כשבסופרים אחרים הירקות והפירות מתקלקלים כעבור 3-4 אצלנו הטריות נשמרת לשבועיים
התחלנו עם מספר קמפיינים של הגברת המודעות לאיכות ולמחירים האטרקטיביים, עם דגש על מסרים חזקים כמו:
״זו לא רק הנראות זו הטריות", ״אתם לא צריכים להתעורר כמו החקלאי שלנו בשביל להנות מירקות טריים״
"היום כבר לא צריך להיות חקלאי כדי להנות מפירות וירקות טריים ישר מהשדה" ועוד...

שלב 2 - יצירת מבצעים
בשלב השני המטרה העיקרית הייתה להעביר לצרכנים את היתרון בלהגיע אלינו, עשינו מבצעים אטרקטיביים, משכנו עוד ועוד אוכלוסייה ודאגנו ליצור אינטרקציה לאורך כל הדרך ולהניע אותם לפעולה של הגעה פיזית לסניף או הזמנה בטלפון.
התוצאות לא איחרו לבוא - עוד לקוחות מרוצים שנהנים מירקות ופירות באיכות גבוהה ובמחיר מעולה

שלב 3 - התרחבות וגדילה מודולרית
לאחר שביססנו את ההצלחה בקהל היעד העיקרי ובאזורי המיקוד הקרובים אל האקדמיה, הגדלנו את רדיוס הפרסומים והרחבנו את קהל היעד על מנת להגיע ליותר אנשים ולפתוח קבוצות אימון נוספות בשעות הפעילות הפנויות של האקדמיה.

שלב 4 - גיוס כח אדם והטמעת תהליכים
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות מקהלי היעד השונים,  עבדנו על גיוס של קופאיות נוספות לעסק כדי לתת חווית שירות טובה יותר ללקוחות החדשים ולייצר חווית קנייה מושלמת. 
הגיוס כלל עיצוב באנרים לקמפיין ממומן והפעלת מודעה שתעבוד.
במקביל, בדקנו אצל מספר חברות כוח אדם האם יש אפשרות לגייס דרכם.
במקביל לעבודה התפעולית, אנחנו ממשיכים לפרסם מבצעים לכל סניף וסניף כדי לבנות קהלי יעד חדשים ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים.

כלים שיווקיים

פייסבוק קידום

Facebook

תהליכי אוטומציה

Integromat

מיתוג אינסטגרם

instagram

רוצים לשמוע על השלב הבא של ברכת החקלאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר מהיר

סיפור הצלחה נוספים

  • Share by: