מורן הגיעה אלינו עם המון מוטיבציה ורצון להצליח. לאחר סיעור מוחות איתה ועם צוותי העבודה של מחוברות,
עברנו לחקור את אופן העבודה עם הלקוחות הקיימים בחברה
וחילקנו את קהל היעד למספר תחומים שונים תחת קטגוריות שונות,
תוך כדי הבנה שהצרכים של קבלן שיפוצים הם לא אותם הצרכים של קואצ׳רית לעסקים - לכן אופן השיווק יהיה מעט שונה.
התחלנו עם קמפיין לידים שהביא כמות פניות גבוהה שהקשתה על צוות מחוברות לחזור אל הלידים בזמן.
כאן נכנסו מספר תהליכי עסקיים חדשים כולל תהליכי אוטומציה ששיפרו את יעילות החזרה ללידים ושידרגו את אופן הטיפול בהם.
בד בבד עם קמפיין הלידים נעשתה עבודה על חיזוק המותג וחינוך השוק על מנת להעלות את המודעות על יעילות השירות והערך הגבוה מאוד שהוא יכול לתת לבעלי עסקים.
לאחר כמה שבועות של גדילת העסק, גיוס צוותים חדשים ובניית התשתיות הנכונות לקליטת הלקוחות החדשים שהגיעו מהקמפיינים,
עבדנו עם בעלת החברה, מורן מרקוביץ׳, על חיזוקה כאוטוריטה בתחום התפתחות בעלי העסקים וחיזוק המיתוג האישי שלה ושל המותג בקמפיינים של מעורבות, הגברת מודעות, שיתופי פעולה עסקיים ועוד...