דוקטור שראמק

ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות, ניהול קמפיינים ממומנים, מועדון לקוחות ושיפור תהליכים עסקיים

סיפור המותג

ד״ר שראמק הינו מותג מהפכני בתחום טיפולי הפנים והאקנה, עם ותק של 60 שנה בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם.
המטרה העיקרית של השיווק הייתה להגיע לקוסמטיקאיות מקצועיות עם קהל לקוחות מבוסס והמון שנות ניסיון, תוך כדי חיזוק המותג והגדלה משמעותית של קהל הלקוחות.
על פניו היה נראה שמדובר בעבודה סטנדרטית וידועה, אך מעבר על הקמפיינים ודרכי השיווק שנעשו בעבר הראו שלמרות הפוטנציאל הגבוה התוצאות לא מגיעות.

63%

ירידה בעלות לליד

270%

יותר לקוחות חדשים

312%

עלייה במחזור המכירות

אסטרטגיה שיווקית

לאחר חקירה מעמיקה של השוק, המתחרים, קהל היעד ונתוני הקמפיינים, 
נבנתה אסטרטגיה ייחודית שמגישה את המשפחתיות של החברה וההצלחות של המוצרים עצמם.
הפרסומים הדגישו את הקוסמטיקאיות שכבר עובדות עם המותג ואת ההצלחה שבאה בעקבות הליווי של הצמוד של החברה.
נתנו להן במה להשמיע את קולן, לתת עדויות אותנטיות לגבי התוצאות המרשימות של לקוחות הקצה,
ולשתף באופן כנה על ההון האנושי של החברה שעומדת מאחורי המותג.
בנוסף, הוטמעו תהליכים עסקיים שמשפרים את התקשורת הפנים ארגונית בחברה ושיפרו את המכירות ואת יעילות העבודה באופן משמעותי.

כלים שיווקיים

פייסבוק

Facebook

אינטגרומט

Integromat

גוגל אדס

Google Ads

אינסטגרם

instagram

סיפור הצלחה נוספים

  • Share by: