ברוכים הקוראים


מגזין מטאדור

מה דעתכם על נקודת המבט שלנו על העולם?

חברת שיווק דיגיטלי
מאת sagi sasonov 24 Mar, 2023
שיווק דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מודרניות בשנים האחרונות, וחברות שיווק דיגיטלי ממלאות תפקיד קריטי בסיוע לעסקים להצליח להביא לקוחות חדשים ותדמית טובה בנוף הדיגיטלי של היום בו הכל נקבע עפ"י איזה דף אינטסגרם נראה טוב יותר או כמה המשפיען נותן תוכן עם ערך. חברות אלו מתמחות ביצירה וביצוע של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים המסייעים לעסקים להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם בערוצים דיגיטליים שונים, כגון מנועי חיפוש, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ומכשירים ניידים. במאמר זה, נבדוק מה עושות חברות שיווק דיגיטלי, מדוע עסקים זקוקים להן, ומה לחפש כאשר בוחרים  חברת שיווק דיגיטלי לעבוד איתה.
חברת דיגיטל
מאת שגיא 15 Mar, 2023
אז נכון שאנחנו רוצים לצמוח איתכם ביחד ולתת לכם את העבודה הטובה ביותר... ועדיין אנחנו מאמינים בתחרות ולכן ריכזנו עבורכם 12 שלבים חשובים כשבוחנים עוד חברת דיגיטל כדי לוודא שתקבלו ערך שיקדם אתכם.
אסטרטגיה לקמפיין ממומן
מאת sagi sasonov 06 Mar, 2023
לייצר קמפיין שעובד מעולה בגוגל זה לא דבר קל. נדרשת הרבה עבודה קשה, מחקר ומסירות כדי ליצור קמפיין מנצח. אבל עם האסטרטגיות והטקטיקות הנכונות, תוכלו להגיע להצלחה ולהשיג את המטרות שלכם. במאמר הבא נסקור כמה טיפים וטריקים שיעזרו לכם לייצר קמפיין פרסום בגוגל שעובד מעולה.
איך לבנות קמפיין שיווקי
מאת דיגיטל מטאדור 30 Jun, 2022
איך לבנות קמפיין שיווקי מנצח ברשתות החברתיות
שלושת השלבים שיווק דיגיטלי
22 Jun, 2022
הפסיכולוגיה מאחורי פרסומים אונליין היא מרתקת. מה יגרום ללקוח פוטנציאלי להתעניין דווקא במודעה שלכם ולא במודעה של המתחרים? מדוע בעל עסק אחד מצליח להגדיל את העסק שלו דרך פרסומים אונליין ואילו פרסומים של בעל עסק אחר מאותו התחום לא מצליחים אפילו להחזיר את ההשקעה?
קידום אתרים בנתניה
מאת Erez Ran 21 Feb, 2021
במאמר הקודם דיברנו על עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי - 5 עקרונות שחשוב להבין לפני שניגשים לשיווק דיגיטלי של העסק שלכם. הפעם נרחיב על 3 פלטפורמות שיווק דיגיטלי עיקריות ונעשה סדר באפשרויות השונות שיש לכם לשיווק העסק בפועל. משפט מפורסם אומר שמרוב עצים לא רואים את היער. אכן, בעלי עסקים רבים פונים אלינו מבולבלים מרוב האופציות הכמעט אינסופיות שיש היום בשיווק דיגיטלי.
בסיס השיווק
מאת Erez Ran 02 Nov, 2020
רוחות השינוי ממשיכות לנשוב ולהתחזק. עסקים חדשים נפתחים כמו פטריות אחרי הגשם, עסקים אחרים נסגרים ומפנים מקום לעסקים חדשים וקיימים להתרחב ולגדול. המון אנשים בוחרים לעשות שינויים ולהתאים את עצמם למה שקורה עכשיו. אנחנו רואים יותר ויותר שכירים מצטרפים לטרנד העצמאות ורוצים להיכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים דרך שיווק דיגיטלי, ויותר ויותר עסקים מסורתיים שעושים את הטרנספורמציה מהעולם הישן לעולם החדש ורואים הצלחה רבה בגיוס לקוחות חדשים דרך הדיגיטל. עולם השיווק הדיגיטלי כולל כל כך הרבה נושאים, קטגוריות ותוכנות - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, רב מסר, Smoove, קידום אורגני, קידום ממומן, אוטומציות, קמפיין לידים ועוד ועוד באזוורד ומילים שלעיתים יכולות לבלבל ולגרום לנו להתפזר. אז רגע לפני שניגשים לשיווק בדיגיטל, רשמנו לכם 5 עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי שמתאימים במיוחד לעסקים קטנים-בינוניים, בין אם חיוניים או לא חיוניים בתקופת הקורונה ובכלל.
מאת צוות מטאדור 08 Sep, 2020
התקופה האחרונה והצריכה הגוברת של שירותים ומוצרים דרך האינטרנט מביאה אלינו המון עצמאיים ובעלי עסקים שמתלבטים האם כדאי להם לעשות אתר תדמית לעסק שלהם. הדעה הרווחת שלנו היא שכל עצמאי או בעל עסק שרואה את העסק שלו כעסק לטווח ארוך חייב אתר אינטרנט. יש לכך כמה וכמה סיבות: 1. תדמית לפני הכל אתר האינטרנט שלך הוא חזית העסק שלך באמצעי התקשורת הנפוץ בעולם היום. בין אם יש לך חנות פיזית, ובין אם אתה נותן שירות, עצם העובדה שיש לעסק שלך אתר אינטרנט כבר משפרת את התדמית שלו ואת איך שלקוחות פוטנציאליים תופסים את העסק שלך לפני שהם בודקים אפשרות לעשות איתך עסקים. אתר האינטרנט שלך הוא הבית שלעסק שלך, בו אנשים יכולים לצפות ולקבל רושם עליך ועל העסק שלך, לראות פרויקטים שעשית, למצוא מידע ליצירת קשר, לקרוא המלצות וביקורות, להתרשם מהלקוחות שלך, לראות רשימת מוצרים בקטלוג שלכם, מחירים ועוד. דף פייסבוק רגיל אינו נותן מושג מספיק טוב במה החברה עוסקת או מידע מפורט על מוצרים או שירותים. 2. מקדם מכירות והגדלת הכנסות נניח ש-2 שיפוצניקים מגיעים אליכם להצעת מחיר עבור שיפוץ האמבטיה. שיפוצניק א' מגיע, מציג לכם עבודות שהוא עשה מהווטסאפ ודורש 15 אלף שקל. ואז מגיע שיפוצניק ב' ומציג בפניכם את קטלוג העבודות שלו באתר האינטרנט של החברה, שולח לכם לינק כדי ששתרשמו בעצמכם ודורש מכם 17 אלף שקל. מבחינה אינטואיטיבית - על מי הייתם סומכים שיעמוד בזמנים ויבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר? כמובן שבשיפוצניק ב'! אתר אינטרנט ייתן ללקוח את האפשרות לקרוא עליכם את המידע שאתם רוצים שהוא יקרא, לראות את התמונות והלקוחות שאתם רוצים שהוא יראה, וייתן לו אפשרות להיכנס לקרוא את הדברים בצורה נעימה ונוחה, מהפלאפון או מהמחשב, בזמן שמתאים לו. את אותה הדוגמא אפשר להקביל לפרארי חדשה או רכב מצ'וקמק. אם יבוא אליכם לקוח עם פרארי וחולצה מכופרת ונקייה, כנראה שתתיחסו אליו בצורה שונה מאשר לקוח שיבוא אליכם עם אוטו ישן וחולצה קרועה. 3. מקדם אמינות ולקוחות רציניים יותר ברגע שלקוח פוטנציאלי הגיע לאתר שלכם וראה את הלקוחות שלכם ואת הפרויקטים שלכם, שיחת הטלפון הראשונה איתו תהיה שונה בתכלית מאשר שיחה עם לקוח שהגיע אליכם דרך שונה. הוא כבר ראה דברים שעשיתם, אהב את העבודות שלכם, את ראש שלכם, את דרך החשיבה שלכם. מבלי להוציא מילה מהפה - יצרתם חיבור, שיפרתם את האמינות שלכם בעיני הלקוח והותרתם רושם ראשוני מעולה. עכשיו רק נשאר לסגור את העסקה. אם הגיע אליכם לקוח מפה לאוזן או בדרך אחרת? ברגע ששלחתם לו את האתר שלכם - תהיו בטוחים שהוא כבר רואה את העסק שלכם באור שונה והסיכויים שהוא יסגור דווקא איתכם ישתפרו פלאים. 4. אתם שולטים בחווית הלקוח באמצעות האתר שלכם יש לכם שליטה של 100% על מה הלקוח רואה ואיך חוויית המשתמש מובילה אותו לפעולה הרצויה - מקנייה באתר ועד השארת פרטים, הודעה בוואטסאפ או התקשרות ישירה לטלפון תוכלו לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מושג אמיתי על מי אתם, החזון שלכם, הסיפור מאחורי העסק שלכם - וכל זה בלי להוציא מילה מהפה ובלי לכתוב דברים בצורה מפורשת - כשבונים אתר בצורה נכונה, אתם יודעים להעביר את המסר שלכם בעקיפין. 5. ניוזלטר, קהילה ומועדון לקוחות בעזרת אתר האינטרנט שלכם תוכל ליצור בלוג, ממש כמו זה שאתם קוראים עכשיו ולתת ללקוחות שלכם ערך מעבר למכירה עצמה. תוכלו לתת להם להשאיר פרטים כמו מייל וטלפון כדי לשמור איתם על קשר, לעדכן אותם על דברים חדשים ולמכור להם מוצרים בצורה ישירה או עקיפה. עם הזמן, הלקוחות יחזיקו מכם אוטוריטה בתחום, יפנו אליכם בכל מה שקשור לתחום העיסוק שלכם ואפילו יחברו אתכם עם לקוחות פוטנציאלים שהם מכירים כי הם מחזיקים מכם מקצועניים כמה רמות מעל הקולגות שלכם. לתת ללקוחות קיימים ופוטנציאלים ערך אמיתי שהוא מעבר ללמכור להם עכשיו את השירות ממתג את העסק שלכם בצורה טובה ויביא לכם לקוחות איכותיים ורציניים בטווח הקרוב ובטווח הרחוק. 6. תנועה אורגנית לאתר - הפניות חינם גם אם לא תעשו שום פעולה באתר שלכם מעבר לבנייה שלו, כנראה שיהיו מספיק אנשים שיחפשו מוצרים או שירותים דומים לשלכם ויגיעו לאתר שלכם. מדובר בלקוחות פוטנציאליים שמגיעים אליכם בחינם. אתר שבנוי מספיק טוב יידע למשוך את הלקוחות הללו לעשות את הפעולה הנדרשת - לקנות/להשאיר פרטים/להתקשר וכו׳. אם תרצו להשקיע מעבר - פעולות פשוטות יכולות לקדם את האתר שלכם פלאים ואפילו להיחשף ליותר אנשים שכבר מחפשים שירות או מוצרים כמו שלכם. 7. שיפור ומיקוד מטרות העסק ברגע שאתם בונים אתר אינטרנט לעסק שלכם, אתם עוצרים רגע את המירוץ היומיומי ומקדישים זמן לחשוב לאיזה מקום אתם רוצים לקחת את העסק שלכם בטווח הקצר והארוך. אם אתם בונים את האתר עם חברה מקצועית יהיה לכם גם מישהו איתכם שיעזור לכם לדייק ולמקד את המטרות שלכם ויידע למנף את העסק שלכם ולהביא אותו כמה רמות קדימה. לסיכום, אתר אינטרנט זה משהו שבוודאי יכול לתרום לעסק שלכם ולשפר אותו, אך כמובן שזה משהו שלא מתאים לכל אחד. אתר אינטרנט מתאים לבעלי עסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם קדימה, להרחיב את הערך שהם מביאים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולשפר את התדמית שלהם בעיני הלקוחות אבל לא רק - בארוחה המשפחתית הבאה שלכם, בזמן שהגיס שלכם ישאל אתכם ״ אז מה אתה בדיוק עושה? ״ תוכלו פשוט לשלוח לו את הכתובת של אתר האינטרנט שלכם ולתת לו להתרשם בעצמו מהעסק שלכם. כן, הסיכויים שהוא יפנה אליכם לקוחות אחרי שיראה את האתר שלכם גבוהים כמה וכמה ממה שהיה לפני. בהצלחה
בחירת צבע למותג מנצח
מאת שגיא 25 May, 2020
השפעת הצבע על התגובות שלנו השפעת הצבע על המותג הקשר המדעי בין צבע למותג משמעויות גלובליות של צבעים
קורונה ושיווק
מאת דיגיטל מטאדור 15 Mar, 2020
עסקים רבים מתלבטים מה לעשות בנושא שיווק העסק בתקופה האחרונה - הנה 3 סיבות למה דווקא להגדיל את השיווק בתקופה הזאת
וירוס הקורונה
מאת שגיא 11 Mar, 2020
הנגיף החדש שהתפרץ לפני כארבעה חודשים משפיע באופן דרמטי על כלכלת העולם וגורם לחוסר ודאות ודאגה בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים רבים. יחד עם הפאניקה והדאגה לבריאות שלנו, משברים כאלה טומנים בחובם הזדמנויות אדירות לבעלי עסקים ועצמאיים שחושבים מחוץ לקופסה ומגיבים לטרנדים בזמן אמת כדי לקדם ולפתח את החברה שלכם. צריכת התוכן הדיגיטלי עולה כפי שטוענים רבים מהקולגות העולמיות שלנו, צריכת המדיה הדיגיטלית קפצה בלפחות 28%, אנשים שנשארים בבית מוצאים את עצמם שוכבים על הספה וגוללים יותר מהרגיל בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ומקביליהם - למסר שיש לכם לתת לעולם יש סיכויים טובים יותר להגיע לקהל הפוטנציאלי מהרגיל - עלייה של כמעט שליש מהממוצע. אנשים מחפשים דברים חדשים וייחודיים, משהו מעניין לקרוא, תחום חדש ללמוד, מקום חדש להתפתח בו וכו'. צרו תוכן איכותי ובעל ערך שקשור למוצר או השירות שלכם וחברו את המסרים השיווקיים לרגשות אותם אתם והסביבה שלכם חווים. הביקוש למוצרים מסויימים עולה עוד ועוד דיווחים מספרים על עליה חדה בקניית מוצרים עם זמן מדף גבוה או מוצרים שקשורים לחיטוי. לדוגמא, בארה"ב צריכת אלכו-ג'ל - ג'ל לחיטוי הידיים ללא שטיפה - עלתה ב-1,400%! איך תוכלו לקשר את המסרים שלכם למוצרים שנמצאים כרגע בעלייה? אולי זה הזמן להזמין אלכו-ג'ל עם המיתוג של העסק שלכם וליצור קמפיין שיווקי יצירתי המקשר בין הסטיריליות והיעילות של האלכו-ג'ל לבין העסק שלכם? פגישות אונליין - שיחות וידאו מלבד האנשים שבבידוד, אנשים מעדיפים פחות לצאת מהבית ופחות להיפגש עם אנשים. זאת ההזדמנות שלכם להעביר פגישות פרונטליות לשיחות וידאו. לצורך העניין, המניה של מערכת שיחות הוידאו Zoom הגיעה שבוע שעבר לשיא של כמעט $130 למניה - כולל עלייה של כמעט 40% בחודש. שיחות וידאו יכולות להיות מאוד יעילות ובמקום להשקיע על כל פגישה עם לקוח כמה שעות כולל נסיעות, אפשר להגדיל את הפגישות הוירטואלית ולחסוך המון זמן יקר - הרגל שיתרום לכם מאוד גם בטווח הארוך. שווקים משתנים השווקים עצמם משתנים וכמובן ששינויים כוללים בתוכם גם ירידת הכנסות לעסקים מסויימים, אבל יש הזדמנות למוצרים ושירותים בתחומים מקבילים. אנשים יוצאים פחות למסעדות? הזמנת משלוחים הביתה עולה. אנשים יוצאים פחות למרכזי קניות גדולים? הזדמנות לעסקים קטנים שנמצאים קרוב לבית להגדיל רווחים פחות טיסות יוצאות לחו"ל? הזדמנות גדולה לתעשיית תיירות הפנים. זוגות מבלים פחות בחוץ? הזדמנות לחנויות שקשורות במיניות ואביזרי מין (ואולי אפילו מוצרי תינוקות עוד 9 חודשים...) פחות דרישה לאימוני כושר או יוגה מחוץ לבית? הזדמנות לבנות תכנית אימונים ביתית למי שבבידוד ולהגדיל את החשיפה הדיגיטלית שלכם. למדו בעצמכם סרטונים ביוטיוב, בדיקה בגוגל, חיפוש בפייסבוק, בלוגרים של שיווק ומערכות למידה כמו Udemy. אם המצב החדש יוצר אצלכם יותר זמן פנוי, במקום לבכות ולהתבאס - קחו נשימה, ונצלו את הזמן ללמידה שתעזור לכם כבר בטווח הקרוב וכמובן תקדם אתכם משמעותית בטווח הארוך. לדוגמא, הקורס הבא ב-Udemy הוא קורס חינמי שנותן סקירה על מערכת הניהול של פייסבוק - Facebook Business Manager. הוא אמנם בסיסי ביותר וכולל בתוכו גם הרבה דיבורים בנושאי שיווק תיאורטיים, אבל הוא חינם, בסיסי והחלק שמסביר את המערכת של פייסבוק הוא קליל ופשוט להבנה. שינוי גישה אנחנו בדיגיטל מטאדור משתדלים ליישם גישה אופטימית לחיים ולעולם. נכון, תקופה של חוסר וודאות היא לא פשוטה לעצמאיים העניין הוא שאנחנו כבר נמצאים בתוכה והעולם כבר משתנה, אז בואו ננצל את הזמן להתאים את עצמנו לעולם המשתנה, לייצר אנרגיות חיוביות ולמנף את השינוי להגדיל את הרווחים שלנו ולהתפתח.
קידום אורגני בגוגל
מאת שגיא 17 Jan, 2020
לקראת שנת 2020 שבאה עלינו לטובה אנחנו מציגים לכם במגזין כמה דגשים ליצירת חווית משתמש איכותית וממירה באתר שלכם איך מביאים תוצאות ואיך מתקדמים באופן אורגני עפ"י חווית המשתמש של גוגל
Business
מאת שגיא 15 Jan, 2020
3 תחזיות שיווק לשנת 2020 - העלנו לכם 3 תחזיות שיווק לשנת 2020 המיוחדת. איך דברים הולכים לעבוד וכמה דיגיטל אנחנו הולכים לצרוך עקב התקופה. מוזמנים להצטרף למגזין דיגיטל מטאדור ולקרוא את התוכן שלנו.
מאת שגיא 13 Jan, 2020
3 טיפים לקידום אתרים באופן כללי -העלנו לכם במגזין שלנו 3 טיפים לקידום אורגני בגוגל שכל מקדם אתרים יכול, צריך וחייב לדעת. אז כנסו, תהנו ותמשיכו לקרוא את המגזין שלנו.
תמונה שמדברת על מכירות בעסק ואיך מכניסים לקוחות
מאת דיגיטל מטאדור 17 Dec, 2019
מאמר שמדבר על המכירות בעסק ואיך מייצרים אותן עבור העסק ומצעידים אותו קדימה מבחינה שיווקית ודיגיטלית. איך מערבים את המכירה עם רגש, אישיות, נטרולי לחץ, בניית אמון והכי חשוב מיקוד.
Share by: