עוד ועוד מחקרים מראים שהעלות של סגירת לקוחות חדשים לעסק שלכם,
מחקרים נוספים מראים שעלייה של 5% בהכנסות מהלקוחות הקיימים שלכם יכולה להגדיל את הרווח של העסק ב-25 עד 95 אחוזים (Bain & Company).
כשאתם משקיעים בלקוחות הקיימים שלכם אתם בעצם משקיעים בעסק שלכם.
מעבר לרווח המיידי שיש לכם משביעות הרצון הגוברת של הלקוחות שלכם,
כשאתם בונים מועדון לקוחות אתם בונים מערכת יחסים חדשה עם הלקוחות שלכם.
בעזרת הכלים המתקדמים איתם אנחנו עובדים,
אתם יכולים להבין מה כל לקוח שלכם אוהב, ולהתאים את המוצר או השירות ללקוח לפי מה שנכון לו ולכם.
לדוגמא, לחלק את קהל הלקוחות שלכם להורים, רווקים בוגרים וצעירים, ולשווק לכל אחד מוצר שונה בשפה שיווקית שונה.
לאחר ניתוח הנתונים תוכלו להבין מה עובד הכי טוב לאיזה קהל, באיזה קהל כדאי להשקיע יותר, איזה קהל ריווחי יותר וכו׳, וכך תוכלו לקבל החלטות מושכלות שמגובות ע״י נתונים בכל מה שנוגע לעסק שלכם.
אבל אנחנו לא צריכים ללכת רחוק מדי.
מספיק שנשלח ללקוחות שלנו פעם בשבועיים תזכורת קטנה על עצם קיומנו בכדי להגביר משמעותית את הסיכוי שהלקוח ימליץ עלינו או יזכור שהוא צריך את עזרתנו.