בניית מועדון לקוחות

להשקיע במה שיש


עוד ועוד מחקרים מראים שהעלות של סגירת לקוחות חדשים לעסק שלכם, 
גבוהה לפחות פי 5 מלהגדיל את הלקוחות הקיימים באותה רמת הכנסה (Harvard Business School).
מחקרים נוספים מראים שעלייה של 5% בהכנסות מהלקוחות הקיימים שלכם יכולה להגדיל את הרווח של העסק ב-25 עד 95 אחוזים (Bain & Company).
כשאתם משקיעים בלקוחות הקיימים שלכם אתם בעצם משקיעים בעסק שלכם.
מעבר לרווח המיידי שיש לכם משביעות הרצון הגוברת של הלקוחות שלכם, 
כשאתם בונים מועדון לקוחות אתם בונים מערכת יחסים חדשה עם הלקוחות שלכם.
בעזרת הכלים המתקדמים איתם אנחנו עובדים, 
אתם יכולים להבין מה כל לקוח שלכם אוהב, ולהתאים את המוצר או השירות ללקוח לפי מה שנכון לו ולכם.
לדוגמא, לחלק את קהל הלקוחות שלכם להורים, רווקים בוגרים וצעירים, ולשווק לכל אחד מוצר שונה בשפה שיווקית שונה.
לאחר ניתוח הנתונים תוכלו להבין מה עובד הכי טוב לאיזה קהל, באיזה קהל כדאי להשקיע יותר, איזה קהל ריווחי יותר וכו׳, וכך תוכלו לקבל החלטות מושכלות שמגובות ע״י נתונים בכל מה שנוגע לעסק שלכם.
אבל אנחנו לא צריכים ללכת רחוק מדי.
מספיק שנשלח ללקוחות שלנו פעם בשבועיים תזכורת קטנה על עצם קיומנו בכדי להגביר משמעותית את הסיכוי שהלקוח ימליץ עלינו או יזכור שהוא צריך את עזרתנו.

לאיזה עסק זה מתאים?


אופן בניית מועדון הלקוחות משתנה מעסק אחד למשנהו.

עסק שעונה על שניים מהסעיפים הבאים יוכל בוודאות לקבל ערך מבניית מועדון לקוחות

  • עסקים שמעוניינים להמשיך את התקשורת עם הלקוח גם לאחר מעמד הקנייה
  • עסקים שרוצים למתג את עצמם בתור האוטוריטה בתחום שלהם
  • עסקים שנותנים את האקסטרה למען הלקוחות שלהם
  • עסקים שמבינים שהשקעה בלקוח מחזירה את עצמה 
  • עסקים שלומדים על התנהגות הלקוחות שלהם כדי לשפר את העסק ואת חוויות הלקוח
  • עסקים ששואפים להגדיל הכנסות בפחות הוצאות
  • עסקים שמכוונים לגדול ולהתפתח בקרוב
Share by: