מי הזיז את העסק שלי? פרק 15 עם צוות מטאדור
״העולם הולך לדיגיטל״
״הכל היום באינטרנט״
״מי שלא באינטרנט לא קיים״
״זה הזמן לשיווק דיגיטלי״
ועוד ועוד מנטרות חוזרות ונישנות לגבי ההתאמות לרוח תקופת הקורונה בישראל מנקודת המבט של שיווק דיגיטלי על העסקים החיוניים ועל עסקים בפרט (כי בינינו, כל בעל עסק הוא חיוני במידה כזאת או אחרת)
בין אם אתה עצמאי או את אשת עסקים, הניסיון שלנו מלמד שמי שרץ על המגרש, עושה, מנסה, מקדם, חוקר, מבצע, הוא יהיה זה שירוויח, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
הלקוחות הקיימים שלכם רלוונטיים עכשיו יותר מתמיד,
הלקוחות החדשים נמצאים מעבר לפינה,
וזה הזמן למנף את התקופה ולקדם פרויקטים בעסק שלכם - אם זה להגביר את המודעות בקרב הלקוחות הקיימים, אם זה ללמוד עצמאית איך לעשות קמפיינים ושיווק לעסק, או אם זה להיכנס לתודעה של קהל לקוחות חדש שהיום, יותר מתמיד, פתוח רגשית ללמוד, לקבל, לשמוע ואז לזכור את המותג שלכם הרבה אחרי הימים הקרובים.
בפרק הנוכחי דיברנו בין היתר על:
- היתרון הענק של עסקים קטנים-בינוניים בתקופה הזאת על פני מתחריהם
- דרכים יצירתיות לקדם את עצמכם עוד היום
- להתמסר לגלים העסקיים שמשפיעים על כולנו
- מה קרה השבוע אצל הלקוחות שלנו?
- הקשר בין הנזילה בכיור בבית לבין הצלחה ארוכת טווח בעסקים
- איך להתבלט על פני המתחרים דווקא בתקופה הזאת?
לינקים רלוונטיים לקורסים בעברית:


