בין הישן לחדש - עם 2 ילדות - פרק 11 עם ליהיא סלפטר דנציגר

Erez Ran • יולי 09, 2020
ליהיא היא סופרוומן בכל רמ"ח איבריה.
בנוסף להיותה אמא ל-2 ילדים, היא יועצת עסקית ובעלים משותפת ב-3 חברות בתחום החקלאות והתיירות, כולל חברה טרייה שנפתחה ממש לאחרונה, בזמן הקורונה ("זה ה-זמן!")
בפרק הסופר מלמד הזה ליהיא שיתפה אותנו בנקודות המבט המעניינות שלה ובסיפור ההצלחה שלה:
  • בחירה נכונה של שותפים לדרך ויצירת סביבה פורה ותומכת
  • הדרך בה היא מחברת בין עסקים מהעולם הישן לעולם החדש
  • איך אפשר למנף עסקים בעזרת טכנולוגיה גם למי שלא מבין בדיגיטל ובמחשבים
  • השיטה המיוחדת שלה לשלב בין המשפחה לעבודה התובענית
  • ההצלחה הרבה שלה בלהצמיח עסקים מלמטה - דרך העצמת עובדים ואמון בהם
  • ואיך הכל מתקשר ללחיות את הרגע הזה ולהיות בכאן ועכשיו
לינקים רלוונטיים:

פרקים אחרונים בפודקאסט

ריקה קורן
מאת Erez Ran 01 Jul, 2021
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
שיווק דיגיטלי למתחילם
מאת Erez Ran 24 Jun, 2021
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו: איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל? מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות? החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
maradona
מאת Erez Ran 26 Nov, 2020
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
Share by: