בניית חנות אינטרנטית - פרק 17 עם צוות מטאדור

Erez Ran • אוק׳ 22, 2020
חנות אינטרנטית, חנות וירטואלית, חנות מקוונת, חנות אונליין, ecommerce ועוד ועוד שמות לאתר אינטרנט שהוא בעצם חנות שבה אפשר לראות מוצרים שונים, לשלם עליהם ולקבל אותם עד הבית.
כמו קניון, רק מהבית. מהרכבת. משדה התעופה.
בעצם, כמעט מכל מקום בעולם.

בניית חנות וירטואלית יכולה לעזור לעסקים מקומיים שרוצים להגדיל את התפוצה שלהם באזורי השירות,
ויכולה להתאים גם לעסקים שרוצים להתרחב ולהפיץ את המוצרים שלהם ברחבי הארץ ואפילו בעולם. 

מאמר של WPForms מדבר על הערכות של בין 12,000,000 ל-24,000,000 חנויות וירטואליות ברחבי העולם.
J. Clement מספרת שבשנת 2019 14.1% מכל הקניות בעולם היו דרך חנות וירטואלית
ובמאמר שפורסם באתר Nasdaq מעריכים שבשנת 2040 כבר 95% מכל הקניות בעולם יהיו דרך חנות אינטרנטית 

אז על מה דיברנו בפודקאסט על אתרי חנות?
  • בניית חנות אינטרנטית - השאלות המרכזיות שצריך לשאול לפני שניגשים לנושא 
  • פלטפורמות שונות לבניית חנות וירטואלית והבדלים מהותיים ביניהם
  • הקשר בין רגשות לבין עמוד הכניסה לחנות הוירטואלית שלכם
  • בניית חנות אינטרנטית כשהערך ללקוח הוא במרכז עיניכם
  • נקודות עיקריות למיקוד כשבונים תקציב לחנות וירטואלית 
  • מה זה איבנטים ואיך זה יכול להעלות לכם את המכירות?
  • לצאת מהקופסא ולהתבדל מהמתחרים שלך
  • מוצרים משלימים ומבצעים מתוחכמים
  • מה יגרום ללקוח לקנות מכם עכשיו
לינקים רלוונטיים:
ריקה קורן
מאת Erez Ran 01 Jul, 2021
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
שיווק דיגיטלי למתחילם
מאת Erez Ran 24 Jun, 2021
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו: איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל? מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות? החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
maradona
מאת Erez Ran 26 Nov, 2020
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
Share by: