צמיחה מתוך אובדן - פרק 4 עם תמילה לביא

Erez Ran • מאי 14, 2020
הפרק הסופר מיוחד הזה תוכנן להיות 9 דקות.
ברגע שהתחלנו להקליט - לא יכולנו לעצור.
תמילה לוקחת אותנו למסע מרתק שמתחיל לפני כשנתיים, אז חוותה אובדן קשה מאוד של בנה הבכור.
למרות כל הקושי, תמילה בחרה בחיים, הרימה את עצמה אל עבר העשייה ומתוך האובדן שחוותה היא בחרה להקדיש את חייה כדי לתת חיים חדשים לאותם מתים מהלכים שחיים את חייהם ללא מטרה או תשוקה בחיים.
  • איך אפשר לצמוח ולגדול מתוך משבר ואובדן אישי או עסקי?
  • מה הקשר בין תודעה, אינטואיציה ועסקים?
  • מה המסר לאותם אנשים שחיים את חייהם בתשוקה ועדיין מחפשים את הדבר הנוסף שירים אותם קדימה?
  • איך להתגבר על הפחד לגדול בעסקים ובחיים האישיים 
אז הקשבנו מהופנטים במשך 35 דקות, מקווים שתהנו לפחות כמונו.

מוזמנים לעקוב אחרי תמילה בפייסבוק - תמילה נומרולוגיה וסוד האותיות
ריקה קורן
מאת Erez Ran 01 Jul, 2021
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
שיווק דיגיטלי למתחילם
מאת Erez Ran 24 Jun, 2021
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו: איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל? מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות? החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
maradona
מאת Erez Ran 26 Nov, 2020
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
Share by: