רוצים להוזיל עלויות פרסום? כך תשווקו את זה נכון

יוני 22, 2022

הפסיכולוגיה מאחורי פרסומים אונליין היא מרתקת.

מה יגרום ללקוח פוטנציאלי להתעניין דווקא במודעה שלכם ולא במודעה של המתחרים?

מדוע בעל עסק אחד מצליח להגדיל את העסק שלו דרך פרסומים אונליין ואילו פרסומים של בעל עסק אחר מאותו התחום לא מצליחים אפילו להחזיר את ההשקעה?

לאחר עבודה מעשית עם מאות בעלי עסקים קטנים-בינוניים וחקירה מעמיקה של מחקרים ונתונים פסיכולוגיים מעולמות חקר המח, עולם ה-NLP, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה חברתית והתפתחות אישית, פיתחה דיגיטל מטאדור את נוסחת שלושת השלבים שעוזרת לבעלי עסקים להעלות יחסי המרה ולגייס בפועל לקוחות איכותיים יותר בעלויות נמוכות יותר דרך האונליין.

שיטת שלושת השלבים לבעלי עסקים מצליחים

שלב 1

מעבר למשפט המפורסם של ״אין שני לרושם ראשוני״, בעולם כל כך תחרותי כמו פרסום אונליין, אנחנו מתחרים עם חברות ענק על תשומת הלב של הלקוח. כדי שבכלל יהיה רושם ראשוני, הגולשים צריכים לעצור על המודעה.

לכן השלב הראשון הוא לגרום לגולש הרלוונטי לעצור על המודעה שלנו.

משפט מנצח, תמונה הפוכה, עיצוב ששובר לו את הפיד - משהו שיגרום לו לעצור ולנשום רגע בתוך עולם הגלילות האינסופי ולתת תשומת לב לפרסום שהוא רואה עכשיו מול העיניים.

סוג של ״רגל בדלת״ דיגיטלית.



שלב 2

משכנו את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי, הוא עצר על המודעה - חשוב שהמסר שאנחנו כותבים יעניין את קהל היעד הפוטנציאלי שלנו ושהם יתחברו אליו - תעבירו את האופי שלכם כבעלי עסקים, את הבידול שלכם, את הפיתרון המיוחד שלכם, את הדבר הזה המיוחד הזה שיש לכם ואין לאחרים, זה שאתם אולי אפילו לא בדיוק יודעים להסביר, אבל אתם יודעים שהלקוחות הקיימים שלכם אוהבים בדיוק את זה.

ככל שהמסר יהיה תואם את האופי האמיתי שלכם ושל העסק שלכם - ככה תקבלו פניות רלוונטיות ואיכותיות יותר.


שלב 3

הנעה לפעולה - עצרנו לקוח פוטנציאלי, עזרנו לו להתחבר אלינו - עכשיו הגיע הזמן לממש את החיבור הזה לידי פעולה פיזית - השארת פרטים קשר או שליחת הודעת התעניינות.

הנעה לפעולה יכולה להתבצע ע״י הוראה ישירה, כמו ״השאר פרטים עכשיו״, או בצורה עקיפה ומרומזת, של עיצוב בצורת כפתור עם כיתוב ״התחל להצליח כבר היום״.

אפשר גם להוסיף כיתוב שיעזור ללקוח להבין שכבר משיחת הייעוץ הוא מקבל ערך, כמו לדוגמא ״לשיחת ייעוץ ללא עלות, התקשרו עכשיו״, או ״לשיחת אפיון מעמיקה ללא התחייבות, צרו קשר״.

תמיד תוכלו לעשות השוואה בין טקסטים שונים על מנת להבין איזה הנעה לפעולה נותנת לכם את הלידים האיכותיים והרלוונטיים ביותר.

הייחודיות של עסקים קטנים-בינוניים

עוד ועוד לקוחות מחפשים היום את המוצר הייחודי, או את השירות המעולה והמיוחד, כאלה שיוכלו לספר עליהם למשפחה וחברים. נוסחת שלושת השלבים מצליחה במיוחד כשמבינים את אופי בעל העסק ומצליחים להעביר את הייחודיות שלו, את הטאצ׳ הייחודי שלו, הסלנג שלו ונקודת המבט שלו על העולם.

בצורה הזאת הוא ימשוך אליו את הלקוחות המתאימים ביותר לו

אנחנו מתמחים בלהכיר אתכם לעומק ואז להעביר את הפנימיות שלכם החוצה אל העולם הגדול, ואז למשוך אליכם את הלקוחות המתאימים ביותר עבורכם.


אז כל כתבה טובה מסתיימת עם הנעה לפעולה, כדי שלא תישארו מאחור ותוכלו להפיק ערך אמיתי ממה שקראתם עכשיו.

אז אם אתם בעלי עסקים קטנים-בינוניים שרוצים להתפתח, מוזמנים לפנות אל דיגיטל מטאדור, להתייעץ ולראות מהו הפיתרון הטוב ביותר בשביל להגדיל את העסק שלכם.

הגיע הזמן לגדול


Sign up to our newsletter

Share by: