תחזוק מוטיבציה בעזרת שיתוף - פרק 8 עם ירדן ליפשיץ

Erez Ran • יוני 18, 2020
את ירדן ליפשיץ, Public Speaker ויזמית בתחום ההרצאות, הכרתי לפני כשנה.
בתקופת הקורונה חלק הקיימות והקהילתיות תפס אצלה נפח עיקרי ובתור יזמית בנשמה היא בחרה לצאת לשטח ולעבור בין חוות אקולוגיות וקהילות ברחבי הארץ על מנת למצוא את מקום המגורים הבא שלה.
עם הזמן הבינה שמצד אחד יש המון דרישה למידע ותוכן בנושא חוות אקולוגיות וקיימות, ומצד שני מדובר בתחום אפור ונסתר שהמידע והחוקים בו לא ברורים.
במהלך המסע למדה לשחרר את המטרה הראשונית שלשמה יצאה למסע ולהקשיב למה שקורה עכשיו - לאנשים שהיא פוגשת בדרך, לצורות השונות בה אנשים חיים, למקומות היפים בדרך ולדברים המדהימים שעולים בתוכו.
היא התחילה לשתף חלקים מהמסע, קיבלה המון תגובות אוהדות, צברה קהל עוקבים מאוהב ומצאה את עצמה יוצרת ועובדת על מיזמים בהם חלמה לעסוק במשך שנים.
  • הדברים שגרמו לה 'לצאת מהארון' ולפרסם את הסיפור שלה לעולם
  • שיתוף המסע ככלי בתיחזוק המוטיבציה בזמנים המאתגרים יותר בדרך ובמסע
  • השיתוף האותנטי, כולל הפחדים והאתגרים כדרך להתחבר לאנשים חדשים שדומים לנו 
  • הרגע בו הצליחה למצוא את האושר בתוך עצמה ללא תלות במה שקורה מסביב
  • הדלתות המעניינות שפתח לה שיתוף המסע ואיך המסע ממשיך גם כשהוא כביכול נגמר

לינקים רלוונטיים:
ריקה קורן
מאת Erez Ran 01 Jul, 2021
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
שיווק דיגיטלי למתחילם
מאת Erez Ran 24 Jun, 2021
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו: איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל? מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות? החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
maradona
מאת Erez Ran 26 Nov, 2020
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
Share by: