9 דקות על טיקטוק ושיווק לדור האלפא - פרק 2
Erez Ran • 4 במאי 2020
זה כבר באויר.
מתקדמים לשגרה חדשה ורואים כבר יותר ויותר חיוכים ואנשים ברחוב.
הפעם נדבר על אפליקציית הטיקטוק ושיווק לדור האלפא - הדור החדש שמגיע אלינו.
יצירת תוכן מעניין לדור האלפא הוא שונה ומאתגר במיוחד - הקצב עולה ויש צורך להיות מקורי במיוחד.
מה זה בכלל הטיקטוק ואיך תוכלו למנף את העסק בעזרתו?
איך לקוח שלנו הגדיל מכירות בצורה יצירתית במיוחד דרך הטיקטוק?
כל זאת ועוד ב-9 דקות על טיקטוק ושיווק לדור האלפא.

ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.

בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו:
איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל?
מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות?
החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם
קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם
תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי
הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם

גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.