ביטויים שכדאי להתייחס אליהם כשעושים מחקר מילות מפתח:

שגיא • אפר׳ 08, 2019
כשעושים מחקר מילות מפתח כמו שצריך יש כמה פרמטרים שחייב להתייחס אליהם:

  1. שפה - יש ביטויים בהם בעלי מקצוע משתמשים בשפה מקצועית והלקוח לא. בדיקת דרישה והסתכלות האם יש ביטויים נרדפים 

  2. אי תחרות - יש ביטויים שהתחרות על הביטוי נמוכה אבל אטרקטיבית ככה שעדיף לקדם את המילים הללו, פחות אנרגיה יותר תוצאות.
     
  3. טרנדים חדשים - תנסו להיות פורצי דרך בתחום שלכם או בתת נישה שמקושרת לעסק שלכם

  4. מניעים לפעולה - מילות ביטוי שמעידות על כוונה של הלקוח לרכוש את השירות

  5. צורך ויצירת ערך - אפשר לייצר צורך על ידי כתיבת תוכן בעלת ערך שמעלה בלקוח צורך בתוכן נזכיר את שם המוצר כדי שכשיהיה עניין בתחום נהיה "המותג" המוביל בתחום.

  6. מוצרים משלימים - האם יש מוצרים משלימים למוצר שלכם או מוצר דומה שיכול להתקשר למוצר שלכם שהלקוח מחפש ויכול דרכו להגיע אליכם במקום למתחרה שלכם.


Share by: