ביטויים שכדאי להתייחס אליהם כשעושים מחקר מילות מפתח:
שגיא • 8 באפריל 2019
כשעושים מחקר מילות מפתח כמו שצריך יש כמה פרמטרים שחייב להתייחס אליהם:
- שפה - יש ביטויים בהם בעלי מקצוע משתמשים בשפה מקצועית והלקוח לא. בדיקת דרישה והסתכלות האם יש ביטויים נרדפים
- אי תחרות - יש ביטויים שהתחרות על הביטוי נמוכה אבל אטרקטיבית ככה שעדיף לקדם את המילים הללו, פחות אנרגיה יותר תוצאות.
- טרנדים חדשים - תנסו להיות פורצי דרך בתחום שלכם או בתת נישה שמקושרת לעסק שלכם
- מניעים לפעולה - מילות ביטוי שמעידות על כוונה של הלקוח לרכוש את השירות
- צורך ויצירת ערך - אפשר לייצר צורך על ידי כתיבת תוכן בעלת ערך שמעלה בלקוח צורך בתוכן נזכיר את שם המוצר כדי שכשיהיה עניין בתחום נהיה "המותג" המוביל בתחום.
- מוצרים משלימים - האם יש מוצרים משלימים למוצר שלכם או מוצר דומה שיכול להתקשר למוצר שלכם שהלקוח מחפש ויכול דרכו להגיע אליכם במקום למתחרה שלכם.