“למקסם אותו ? מה זאת אומרת ?” , הוא ענה בפשטות ” המוצר והשירותים שלך איכותיים מאד ונהדרים , תוציא מהם המלצות , תגרום להם לחלוק את הסיפור שלהם עם חברים , תיצור שרשראות של פה לאוזן , הם נהדרים” ,והוא צדק לגמרי, מבחינת שירות אני פי עשר יותר שירותי ממנו , חשוב לי שכל לקוח יהיה סופר מרוצה ושמח אחרי שעזבתי לו את הבית , ואני ממש לא ממקסם את זה .
מעבר לבקש שימליצו עליי באתרים שאני מפרסם בהם ובאתר שלי , הצעתי להם בדיקות חינם לבני משפחה והנחות לכל מי שיגיע דרכם בהסבר שבני משפחתם לא הגיעו אליי דרך שיווק שהוצאתי עליו כסף ולכן אוכל לחתוך להם את זה במחיר , במהרה העסק שלי תפס מיתוג משפחתי וחברי , וזה היה הכי אני בעולם , אז זה מאד זרם באופן העבודה , וכל לקוח שבא מהמלצות (בערך אחד כל יומיים) אהב אותי עוד לפני שנכנסתי אליו לבית.
דבר שלישי – הגדלות ” תגדיל את הלקוח שלך , בסופו של דבר הוא יהיה יותר מרוצה ” תהיתי לרגע ושאלתי “אבל הוא ישלם יותר לא ? ” ואז הוא נתן לי סטירה בראש ואמר , ” אתה רוצה שישלם פחות??” .
לא יודע למה אבל זה היה רגע גורלי , פתאום קיבלתי תפיסת עולם חדשה לגמרי , “תפסיק לחשוב על הכיס של הלקוח – אל תיכנס לאף אחד לכיס !” הוא חרץ בי .
כל היום מגדילים אותנו , כל הזמן , מזמין פלאפל וישר שואלים אתה רוצה שתייה עם זה? , יש פעמים שלא תכננתי ובסוף לקחתי וגם נהנתי מיזה , בעצם שאני מגדיל את הלקוח , אני נותן לו יותר שירות , הלקוח כבר מפתח איתי מערכת יחסים חדשה לגמרי .
אני לא דוחף לו , לא לוחץ עליו , אני מציע , אם הצלחתי להעביר את המסר נכון , הוא מבין שיש פה יתרון מבחינתו , הוא יגדיל , יהיה יותר מרוצה , אני נותן יותר שירות , מקבל יותר ונותן יותר .
תגדילו – זה כולה לשאול שאלה ולחייך – הנה כמה זה פשוט:
אם יש סיבה רציונלית לכך שהוא צריך עוד מוצרים או שירותים כמובן .
“אדוני התרצה להוסיף גם את השירות והמוצר הבאים ?”
הלקוח יענה- תשובה של לא תודה אני טוב הפעם , ואז אתה משיב בחיוך , כמובן אין בעיה ההצעה תמיד פתוחה בפניך בכל עת( ותתפלאו אבל המון חוזרים.
אם הלקוח עונה תשובה של שאלה ,(מה זה יועיל לי , האם אני צריך את זה ? כמה זה עולה עוד ? וכו’) לא משנה מה השאלה הכל מסתכם בכך שהוא שואל במילים אחרות – “למה זה משתלם לי להגדיל ?” – וזו גיבורתיי ורבותיי נקודה מעולה!! .
אחת הבנאדם באמת אוהב וסומך עליכם , גם אם הוא לא מראה את זה , כי יש לו פה עיניין , שתיים זה גם אומר לכם שלא העברתם את המסר כמו שצריך ועכשיו זה הזמן לחזור אחורה ולהסביר לו שיבין מה הרווח שלו בסיפור ושיבחר אם לקחת או לא .
או שהלקוח עונה תשובה שלישית , “אם אתה ממליץ בוא נלך על זה “ מוזיקה לאוזניי , ותתפלאו כמה זה קורה, וגם גדל , כי כמו כל דבר בחיים , ברגע שעושים את זה מספיק פעמים אנחנו משתפרים !
יש לי עוד המון טיפים ומידע לתת לכם – גם עצות שיווקיות שתוכלו לעשות בחינם ולהגדיל את עצמכם ללא מאמץ !!
פשוט כנסו לעמוד שלי מידיי פעם או תעקבו , רק הצלחה יכולה לצאת משם !