קידום ברשתות חברתיות

לעשות את הרושם שאתה רוצה

לסוג הלקוחות שהמותג שלך צריך


בניית אתר תדמית מאפשרת לכם כבעלי עסק לבנות ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את הדרך אותה הם יעברו ברגע שהם יתעניינו בעסק שלך ובשירותים שלכם.
פרוייקטים שבניתם,
המלצות מלקוחות,
מוצרים משלימים,
אודות החזון שלכם כשהקמתם את העסק,
ועוד...
אתר אינטרנט הוא כלי משמעותי לסגירת מכירה ללקוחות שהגיעו אליכם מפה לאוזן,
והוא מקדם אמינות עוצמתי ללקוחות שהגיעו אליכם מערוצי השיווק השונים.
אתר אינטרנט יכול להיות כלי מכירתי פעיל ברגע שדואגים לשלוח אותו ללקוחות פוטנציאלים או לשווק אותו בערוצים השונים,
והוא יכול להיות גם כלי מכירתי פסיבי - הרי לקוחות פוטנציאלים יחפשו את השירותים שלכם בגוגל ובפייסבוק בכל מקרה,
ואתם רוצים לוודא שהם מקבלים את הרושם הנכון עליכם.
נושא התדמית וסגירת מכירות פוטנציאליות, אתר אינטרנט אכן עושה את העבודה
פנייה ממוקדת ללקוחות שלך
מתנה ממוקדת
פנייה ממוקדת ללקוחות הרלוונטים בלבד! 
לדוגמא: אם אנחנו פונים רק לנשים שיש להם אינטרס בקוסמטיקה מגיל 30-50 ועוד המון פרמטרים ואינטרסים שפייסבוק ואינסטגרם יודע לתת לנו.
ככה בעצם אנו מסוגלים לבנות מודעה שתפנה אך ורק ללקוחות רלוונטים.
אותו המיקוד יחסוך לכם כסף בפרסום, ויגרום רק ללקוחות רלוונטים לפנות אליכם, ולא לקוחות “משועממים” שמתקשרים לברר מחיר סתם.
קידום ברשתות החברתיות משמש גם בבניית מותג וגם קהילה סביב המותג.
בניית קהילה פעילה לעסק שלכם, שגדלה מדיי יום, ומשאירה לקוחות מחוברים לעסק, זוהי חשיבה ארוכת טווח לעסקים שרוצים לתת שירות נהדר ללא הפסקה.
איך אנחנו מחברים אותכם לכל החברתיות הזאת?
הידעתם ? מיקוד = קידום
יש המון דרכים לשווק, יש המון סוגים של שיווק, בגלל שיש המון מטרות שונות, למשל… יש סוכני נדל”ן שפשוט צריכים שהשם שלהם ירוץ ויהיה מוכר, ויש גם מאמנות יוגה מהממות שרוצות שאנשים יירשמו לשיעורי ניסיון, וזה לא נגמר. 
הנה דוגמא של שיווק סקסי שכיף לעשות ולקבל, על כל השאר נוכל לדבר בפעם אחרת טוב?…
אני מדבר על שיווק “דחיפה”. לבוא לטרגט את הלקוח בצורה ממוקדת (מיקוד=קידום ), מי הוא, מתי הוא בא לפייסבוק, איך הוא נראה ומתנהג, ניתוח מאוד מעמיק עליו ועל צרכיו.
לאחר שהגענו אליו אנחנו פשוט “דוחפים” לו מודעה ,”שלום אני יעל ואני מזמינה אותך לשיעור ניסיון אוהב בקבוצה משפחתית אצלנו בסטודיו…” 
והבנתם את הרעיון.
יש המון פסיכולוגיה מאחורי כל מילה, פסיק, ונקודה.
גם ממש עכשיו, מה חשבתם שאני רושם מה שבא לי :)? 
בואו נשאיר את זה פשוט טוב?, את תורת השיווק אתם לא תלמדו ביום אחד, אבל את מה שאתם צריכים ללמוד אוכל לתת לכם בשיחה, או על קפה וחיוך.
מיקוד
כיף ביחד
מי צריך להשתמש בזה?
בעלי עסקים שהקהל שלהם מתלבט לגבי רכישה.
בעלי עסקים שרוצים לבנות קהילה בתחומם בין אם לקוחות או בין אם קשרים עסקיים.
בעלי עסקים שרוצים נוכחות דיגטלית ופיתוח מותג לאורך זמן.
בעלי עסקים שרוצים שהקהל הישראלי יהיה מודע לפוטנציאל העסק שלו.
אני יכול לתת לכם עוד המון, אבל אני מניח שלהתקשר אלינו לשאול זה הצעד הבא.