אורוות דיין

אסטרטגיה שיווקית, הגברת המודעות למותג, ניהול קמפיינים ממומנים וגדילה משמעותית בהכנסות ובלקוחות הקבועים

2zone therapy

סיפור המותג

אורוות דיין הינה בין חוות הסוסים המקצועיות והאיכותיות בארץ. 
הרוכבים המקצועיים של החווה גורפים שוב ושוב פרסים בתחרויות בארץ וברחבי העולם, הסוסים מטופלים עם המון אהבה וניסיון מקצועי והשיעורים מתאימים לרוכבים מתחילים ומתקדמים, החל מאנשים שזוהי פעם ראשונה שהם רוכבים על סוסים ועד רוכבים מקצועיים ומנוסים שמגיעים לחווה כדי לפרוץ ולהגיע לרמה הבאה של הרכיבה.
בנוסף לבית הספר לרכיבה מקצועית ומחנות אימונים, החווה מציעה גם פנסיון סוסים, רכיבה טיפולית ושירותי וטרינר ואילוף סוסים.

100%

תפוסה מלאה בשיעורים

390%

עלייה בגיוס לקוחות חדשים

480%

עלייה במחזור העסק

אסטרטגיה שיווקית

כשנעם הגיע אלינו דרך המלצה של חבר יכולנו להרגיש את הניצוץ שלו ושל אישתו, תמנה בעיניים.
האהבה שלהם למקצוע ולסוסים והרצון שלהם לעזור ולפתח את הרוכבים, בעיקר הצעירים, מורגשת בכל שיחה ושיחה ותרמה רבות להבנה של צוות מטאדור שיש פה שירות טוב ואיכותי שמאחוריו עומדים אנשים עם לב רחב שרוצים לגדול ולהתפתח.
המטרה העיקרית בפרסומים הייתה להעביר את האווירה המעולה בחווה ואת הניצוץ הזה הלאה, אל הרוכבים הפוטנציאליים שגולשים ברשתות החברתיות. האסטרטגיה הייתה לשלב סרטונים שמעבירים את מה שקורה בחווה, יחד עם תמונות סטטיות עם מסרים ברורים וחדים.
חילקנו את קהלי היעד בין הורים לבין הילדים עצמם, והתוצאות הגיעו מהר מאוד - המון פניות רלוונטיות במחיר לליד נמוך מאוד מהתחזית.
מהר מאוד מילאנו את השיעורים בחווה והיה צורך בהגדלת החווה והמורים על מנת לעמוד בקצב הביקוש הגבוהה

כלים שיווקיים

פייסבוק קידום

Facebook

תהליכי אוטומציה

Integromat

מיתוג אינסטגרם

instagram

סיפור הצלחה נוספים

  • Share by: