אסטרטגיה שיווקית, הגברת המודעות למותג, ניהול קמפיינים ממומנים וגדילה משמעותית בהכנסות ובלקוחות הקבועים
סיפור המותג
אורוות דיין הינה בין חוות הסוסים המקצועיות והאיכותיות בארץ.
הרוכבים המקצועיים של החווה גורפים שוב ושוב פרסים בתחרויות בארץ וברחבי העולם, הסוסים מטופלים עם המון אהבה וניסיון מקצועי והשיעורים מתאימים לרוכבים מתחילים ומתקדמים, החל מאנשים שזוהי פעם ראשונה שהם רוכבים על סוסים ועד רוכבים מקצועיים ומנוסים שמגיעים לחווה כדי לפרוץ ולהגיע לרמה הבאה של הרכיבה.
בנוסף לבית הספר לרכיבה מקצועית ומחנות אימונים, החווה מציעה גם פנסיון סוסים, רכיבה טיפולית ושירותי וטרינר ואילוף סוסים.
100%
תפוסה מלאה בשיעורים
390%
עלייה בגיוס לקוחות חדשים
480%
עלייה במחזור העסק
אסטרטגיה שיווקית
כשנעם הגיע אלינו דרך המלצה של חבר יכולנו להרגיש את הניצוץ שלו ושל אישתו, תמנה בעיניים.
האהבה שלהם למקצוע ולסוסים והרצון שלהם לעזור ולפתח את הרוכבים, בעיקר הצעירים, מורגשת בכל שיחה ושיחה ותרמה רבות להבנה של צוות מטאדור שיש פה שירות טוב ואיכותי שמאחוריו עומדים אנשים עם לב רחב שרוצים לגדול ולהתפתח.
המטרה העיקרית בפרסומים הייתה להעביר את האווירה המעולה בחווה ואת הניצוץ הזה הלאה, אל הרוכבים הפוטנציאליים שגולשים ברשתות החברתיות. האסטרטגיה הייתה לשלב סרטונים שמעבירים את מה שקורה בחווה, יחד עם תמונות סטטיות עם מסרים ברורים וחדים.
חילקנו את קהלי היעד בין הורים לבין הילדים עצמם, והתוצאות הגיעו מהר מאוד - המון פניות רלוונטיות במחיר לליד נמוך מאוד מהתחזית.
מהר מאוד מילאנו את השיעורים בחווה והיה צורך בהגדלת החווה והמורים על מנת לעמוד בקצב הביקוש הגבוהה
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו:
איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל?
מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות?
החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם
קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם
תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי
הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
שיווק דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מודרניות בשנים האחרונות, וחברות שיווק דיגיטלי ממלאות תפקיד קריטי בסיוע לעסקים להצליח להביא לקוחות חדשים ותדמית טובה בנוף הדיגיטלי של היום בו הכל נקבע עפ"י איזה דף אינטסגרם נראה טוב יותר או כמה המשפיען נותן תוכן עם ערך. חברות אלו מתמחות ביצירה וביצוע של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים המסייעים לעסקים להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם בערוצים דיגיטליים שונים, כגון מנועי חיפוש, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ומכשירים ניידים. במאמר זה, נבדוק מה עושות חברות שיווק דיגיטלי, מדוע עסקים זקוקים להן, ומה לחפש כאשר בוחרים חברת שיווק דיגיטלי לעבוד איתה.
אז נכון שאנחנו רוצים לצמוח איתכם ביחד ולתת לכם את העבודה הטובה ביותר...
ועדיין אנחנו מאמינים בתחרות ולכן ריכזנו עבורכם 12 שלבים חשובים כשבוחנים עוד חברת דיגיטל כדי לוודא שתקבלו ערך שיקדם אתכם.