שיפור חווית המשתמש באתר שלכם

שגיא • ינו׳ 17, 2020

לקראת העשור החדש אנחנו מציגים לכם 7 דגשים ליצירת חווית משתמש איכותית וממירה


כ-62% מאוכלוסיית העולם כרגע גולשת באינטרנט, זה לא סוד שקידום העסק שלך באמצעות אתר אינטרנט הפך לקריטי עוד יותר.
בנוסף, למעלה מ- 53% מהכניסות לאתר מגיעה מהנייד, ולמעלה מ- 22% אחוז מהבוגרים בעולם מחזיקים כיום ברמקול חכם עם יכולות עוזר דיגיטליות כמו אלכסה. אתר האינטרנט שלך הוא המקום בו לקוח פוטנציאלי יוכל להתרשם לראשונה מהעסק שלך, וניווט בדרך שבה התנהגות הגלישה באתר מתפתחת ברציפות יכולה להיות קשה. 
אם יש לך אתר אינטרנט שמעוצב בצורה גרועה יש סיכוי שתדמיתית זה יכול להיות גרוע יותר לעסק שלך מאשר אם אין לך אתר בכלל, 
פנייה לסוכנות מומלצת לעיצוב אתרים יכולה לעזור לך למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לאתר שלך. 
סוכנות יכולה לעזור לכם להתעדכן בטרנדים העדכניים ביותר בעיצוב אתרים, ולהביא את האתר ואת העסק שלכם לרמה הבאה.

חווית משתמש (UX) היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​עיצוב מחדש של האתר החדש שלך. 
על פי החוק של קולמן, משתמשים מבלים את רוב זמנם באתרים שאינם שלך. משמעות הדבר היא שמשתמשים מעדיפים שהאתר שלך יתפקד באופן דומה לאתרים אחרים איתם הם בדרך כלל מתקשרים. שמירה מעודכנת במגמות העכשוויות לעיצוב אתרים חובה לשמור על מעורבות המשתמשים שלך.

מטאדור מציעה לשקול את שבעת המגמות הבאות בעת בניית אתר האינטרנט שלך בכדי להבטיח שהאתר שלך ישלב פונקציונליות של SEO עם UX הטובה ביותר, תוך הגברת הנוכחות של המותג שלך באופן מקוון.

1. הפוך את הנייד לעדיפות ראשונה

מעל 50% מכלל התעבורה באתר מגיע מנייד. כאשר בסיס משתמשים מתבסס באופן רציף יותר במובייל, חשוב עוד יותר עבור מעצבי אתרים לתעדף ולייעל את חוויית האינטרנט למכשירים ניידים. על מעצבים ליצור עיצוב ידידותי לאגודל כדי לא רק להקל על הניווט הנייד למשתמש אלא גם ליצור עיצוב חלק ומושך חזותית מושך.

יותר מ 63% מהחברות דיווחו על עלייה במכירות לאחר שתכננו פלטפורמות מגיבות לסלולר.
עם זאת, כ 40% מהאנשים יעזבו את האתר שלך אם הוא אינו מספיק ידידותי לנייד. 
נוכחות במובייל חייבת להיראות מספיק טובה, אולם אופטימיזציה של חוויה זו באמצעות עיצוב בכדי לספק למשתמשים ניידים היא הגורם החשוב ביותר.

אם הנתונים הסטטיסטיים האלה אינם מספיק משכנעים אותך, חשוב גם לזכור שגוגל נותנת עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד על ידי דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, והשפעה חיובית על ה- SEO שלך. היעדר חוויה ידידותית לנייד יכולה להשפיע לרעה על דירוג האתר שלך, ואילו אתרים המגיבים לנייד יקבלו לרוב עלייה בדירוג, אפילו עבור חיפושים בשולחן העבודה.

2. שפר את מהירות טעינת האתר

לוקח למשתמשים שלוש שניות בלבד להחליט אם הם רוצים להישאר באתר שלך או לא. שלוש השניות הללו הן מכריעות לזמן השהייה של האתר שלך (כלומר הזמן שמשתמש מבלה באתר שלך לפני שהוא חוזר לתוצאות החיפוש). סוכנויות דיגיטל יכולות לספק פתרונות יצירתיים שיעזרו להעסיק את המשתמשים שלכם בשלוש השניות הללו. בנוסף, סוכנויות דיגיטל מכירות את הטקטיקות הטובות ביותר לשיפור מהירות העמוד, כגון דחיסת תמונות. פורמטים של תמונות כמו JPEG 2000, JPEG XR ו- WebP מספקים לעתים קרובות דחיסה טובה יותר מאשר PNG או JPEG, מה שאומר הורדות מהירות יותר וצריכת נתונים פחותה.

ככל שלוקח פחות זמן לטעון את האתר שלך, SEO שלך טוב יותר. בגלל עדכון המהירות של גוגל, גוגל לא תעדכן את האתר שלך למשתמשים אם ייקח זמן רב לטעון אותו. הפניית האתר שלך לסוכנות לעיצוב אתרים תבטיח שאתר האינטרנט שלך יהיה מותאם למשתמש, ובמקביל גם יבטיח לך את דירוג ה- SEO הטוב ביותר.Paragraph

3. בצע אופטימיזציה לחיפוש קולי

מהירות העמוד הופכת לחשובה יותר ככל שמספר הרמקולים החכמים והעוזרים הדיגיטליים ממשיך לגדול. למעלה מ- 71 מיליון מהמבוגרים האמריקאים מחזיקים כעת ברמקול חכם, ועיצוב אתר שמנצל את אופטימיזציה של חיפוש קולי הוא הדרך היחידה להבטיח כי אלה המשתמשים במכשירים חכמים לחיפושים שלהם יקבלו גישה לאתר שלך. חיפוש קולי נועד להיות דרך מהירה ונוחה יותר לקבל מידע, ואם לוקח לאתרך זמן רב מדי לטעון, סביר להניח שיוחזר לתוצאת חיפוש קולי.

על פי מחקר 73% מהנשאלים מעדיפים להשתמש בעוזר הקולי שלהם כדי לחפש משהו מאשר להקליד ידנית את השאילתה שלהם במנוע חיפוש. ההבדלים בין חיפושים מדוברים ומוקלדים אלה עשויים להוביל לתוצאות SERP שונות, ואם האתר שלך לא מותאם כראוי לחיפוש קולי, אתה עלול לאבד את הקרקע למתחרים שלך. מכיוון שחיפושים קולניים מביאים רק לתוצאה עליונה אחת, כולם מחרחרים על עמדת "אפס הקרקע" הזו. 
אתה יכול להשיג את המיקום הנחשק הזה על ידי השגת נקודת הקטע המוצגת של גוגל, שמטרתה לענות ישירות על שאלות המשתמשים. כמו כן, סביר יותר שמחפשי קולי יחפשו בשאלות ארוכות טווח לעומת שימוש במילות מפתח קצרות יותר, ולכן חשוב לקחת בחשבון את סוגי השאלות שקהל היעד שלכם עשוי לשאול, ולמצב את האתר היטב כדי לענות על חיפושים אלה.

4. קידום אורגני לעומת קידום ממומן

בחר בחוכמה איך אתה יכול לדעת אם למקד את מאמצי השיווק שלך ב- SEO או SEM? נחזור לכיכר אחת: מה ההבדל? אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נחשבה באופן מסורתי כמרכיב בשיווק במנועי חיפוש (SEM), המורכב מטקטיקות בתשלום ואורגני כאחד. עם זאת, שפה זו משתנה, כאשר SEM מתייחס כעת אך ורק לחיפוש בתשלום. קידום אתרים הוא שיטה לייעל את אתר האינטרנט שלך לקבלת תנועה אורגנית, בעוד SEM הוא דרך לנתב תנועה רלוונטית ממנועי חיפוש על ידי רכישת מודעות מודעות בתשלום או ממומנים.

אז במה עדיף להתמקד באתר האינטרנט שלך? SEO מאפשר לעסק שלך לקבל יותר ראות, לבנות מודעות למותג בעלות נמוכה. בחירת מילות מפתח הרלוונטיות לאתר שלך יכולה לזכות במקום בעמוד הראשון של ה- SERP, ולהרוויח אוטומטית אמינות ואמון מצד משתמשי החיפוש. 
כדי להגדיל את סיכויי האתר שלך ליצור דף ראשון זה, בצע את הצעדים הפשוטים הבאים:
  • השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכתובת האתר כדי לתאר את תוכן העמוד
  • השתמשו במילות המפתח העיקריות שלך בתחילת תג הכותרת של הדף שלך
  • השתמשו במילות המפתח הנכונות בתיאור המטא של הדף שלך וודא שהוא מספיק מפתה למשתמשים להקליק לאתר שלך
  • השתמשו במילות המפתח העיקריות שלך בתג H1 של הדף שלך
  • השתמשו במילות המפתח העיקריות שלך יחד עם מילות מפתח קשורות לזנב ארוך בפסקאות הראשונות של הדף
קידום אורגני יביא את הנראות של אתר האינטרנט שלך בעלות נמוכה יותר, אך חשוב להשקיע במחקר אילו מילות מפתח יעילו את האתר שלך בצורה הטובה ביותר.
בעוד שקידום אתרים בדרך כלל בר-קיימא יותר, פנייה לקידום ממומן יכולה גם לעשות פלאים עבור האתר שלך. קידום ממומן מאפשר לך לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלך על ידי טענה על נקודה מעל לקפל שלך. רשימות ממומנות מעניקות לך גם שליטה רבה יותר על התוצאות שאתה משיג. ניתן להתאים את כל האלמנטים במודעה ולהתאים אותם למיקוד לקהל שלך. SEM גובה תשלום לפי לחיצה, ולמרות שזה עשוי להיות יקר יותר, זה מאפשר לך להשיג תוצאות מהירות וניתנות למדידה מבלי לעבור את תהליך הניסוי והטעות ש- SEO כרוך בדרך כלל.

גם SEO וגם SEM הם בעלי היתרונות והחסרונות שלהם, ושניהם עשויים להתאים לעסק שלך בזמנים שונים. פנייה לסוכנות המתמחה ב- SEO ו- SEM תעזור לכם לבחור את הטקטיקה הנכונה בכל צעד וצעד.

5. תנו משקל להירו סקשיין

הקצב המהיר של החיים המודרניים פירושו שלאנשים יש פחות זמן לבזבז באתר האינטרנט שלך. כאשר הם נכנסים לאתר שלך, עיצוב אתרים פשוט ואינטואיטיבי יאפשר להם למצוא במהירות את מה שהם מחפשים. השימוש בעיצוב מינימלי מאפשר עיכול מהיר של המידע ובסופו של דבר מוביל למשתמשים מרוצים יותר.

חוסר היכולת לבלות זמן אינסופי בחיפוש מידע באתר אינטרנט פירושו גם שסוכנויות רבות לעיצוב אתרים מתרחקות מהאתר הכל כך פופולרי שפעם היה פופולרי, ומתקדמות במקום לעבר ההירו סקשיין. במקום להציג באומץ את הכותרת במרכז עמוד הנחיתה, מעצבים בוחרים במקום להזיז את הכותרת ואת הקריאה לפעולה לצד אחד, כשהתמונה בצד היריב. אסתטיקה זו עם המסך המפוצל מאפשרת גם המרה קלה למובייל, ומספקת קו חלוקה ברור בין שני בלוקי התוכן.

6. הנפשת האתר 

השימוש באנימציה הוא דרך קלה לגרום לאתר שלך להיראות מלוטש חדשני ודינאמי.
אנימציה עוזרת גם לעורר וליצור חיים בסיפור המותג שלך, תוך מעורבות בכמות משתמשים ובמשיכת מבקרים נוספים לדף הבית שלך.
כאשר משתמשים בהם ככלי לתקשורת של הודעות מורכבות בקלות, אנימציה יכולה להפחית את הזמן שעל המשתמש להקדיש כדי להבין את ההודעה שלך, מה שמאפשר לו לבזבז זמן רב יותר בחקר האתר שלך.

כשמוסיפים אנימציה ותנועה לעיצוב אתר האינטרנט שלך, חשוב לקחת בחשבון אופטימיזציה של תמונות אינטרנט, שזה תהליך אספקת התמונות בגודל הקטן ביותר המותאמות מבחינת האיכות, הרזולוציה והפורמט. עם עליית הגלישה באינטרנט בנייד, יש לבצע אופטימיזציה של תמונות ואנימציות כדי לבצע ביצועים טובים בנייד. בעוד שהאנימציות הן דרך פנטסטית לעסוק את מבקרי האתר שלך, הן גם יכולות להאט את זמני הטעינה של האתר שלך ולהשפיע לרעה על ה- SEO שלך. תן לסוכנות דיגיטל מקצועית לעזור לך להבטיח שאתרך יכול לתמוך באנימציה מלאת חיים מבלי לגרור את זמן הטעינה של האתר שלך.
צריך להקפיד לשלב תנועה בצורה מתוחכמת, וכך לגרום ל- UX להתעורר. 
השתמשנו בתנועה בכל עמוד הבית כדי להעסיק את המשתמש ולמשוך אותו הלאה להמשך גלישה באתר, 
עיצוב זה מסביר במהירות כיצד האתר עובד ומאפשר למבקר באתר לדמיין כיצד הוא עשוי להשתמש בצורה הטובה ביותר בשירותים שלנו

7. שלב סרטוני וידאו

תוכן הווידיאו מגוון את דף האינטרנט שלך, ופונה גם למשתמשים שזזים במהירות שלא הספיקו לחפש טקסטים רבים.
סרטונים הם גם דרך נהדרת ליצור קשר רגשי למשתמשים שלכם ולהוביל לחוויה כוללת טובה יותר באתר.
עד 2020, מומחים צופים כי 81% מהתנועה המקוונת תהיה וידאו. בנוסף, 76% מהעסקים אומרים כי הווידיאו שיפר את יחס ההמרה שלהם, 
ו 49% מהאנשים צופים בשעה או יותר של וידאו ביום.

בעוד שתוכן הווידאו הוא בבירור טקטיקה שיווקית חשובה, 64% מהמשווקים רואים בווידיאו את התוכן הקשה ביותר ליצירה. 
לא רק שלסרטונים לוקח זמן לתכנן, לצלם ולערוך, אלא שקשה להחליט בדיוק איזה סוג תוכן צריך להיות מוצג בסרטון שלכם והאם לחשוך את עצמם אליכם
מכיוון שתשומת ליבם של הצופים מתחילה לרדת לאחר בערך שתי דקות, מציאת מומחה המתמחה בתכני וידאו עשוי להיות הדרך הטובה ביותר ליצירת הסרטון המושלם לאתר שלך.

לא רק שתוכן הווידיאו ישפר את הצלחת האתר שלך, אלא שהוא גם מתוגמל על ידי גוגל. אם האתר שלך כולל וידיאו, יש סיכוי גבוה פי 3 
שתופיעו במקום בדף הראשון בתוצאות החיפוש. 
וידאו משפר את קידום אתרים, מה שמגביר את הדירוג שלך. אבל אם סרטון קצר הוא אחד מההתרשמות הראשונות שיש למשתמש על העסק שלך, איך תצליחו ליצור תוכן וידאו מצליח ולשמור על המשתמש לחזור לעוד פעמים? 
לסוכנויות רבות לעיצוב אתרים יש מומחי וידיאו שיכולים לספר את הסיפור שלך בצורה ברורה וחזקה.
Share by: