קורונה - ממשבר להזדמנות

שגיא • מרץ 11, 2020

איך ממנפים את תקופת הקורונה?

קורונה - ממשבר להזדמנות

הנגיף החדש שהתפרץ לפני כארבעה חודשים משפיע באופן דרמטי על כלכלת העולם וגורם לחוסר ודאות ודאגה בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים רבים.
יחד עם הפאניקה והדאגה לבריאות שלנו, משברים כאלה טומנים בחובם הזדמנויות אדירות לבעלי עסקים ועצמאיים שחושבים מחוץ לקופסה ומגיבים לטרנדים בזמן אמת כדי לקדם ולפתח את החברה שלכם.

צריכת התוכן הדיגיטלי עולה
כפי שטוענים רבים מהקולגות העולמיות שלנו, צריכת המדיה הדיגיטלית קפצה בלפחות 28%, 
אנשים שנשארים בבית מוצאים את עצמם שוכבים על הספה וגוללים יותר מהרגיל בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ומקביליהם - למסר שיש לכם לתת לעולם יש סיכויים טובים יותר להגיע לקהל הפוטנציאלי מהרגיל - עלייה של כמעט שליש מהממוצע.
אנשים מחפשים דברים חדשים וייחודיים, משהו מעניין לקרוא, תחום חדש ללמוד, מקום חדש להתפתח בו וכו'.
צרו תוכן איכותי ובעל ערך שקשור למוצר או השירות שלכם וחברו את המסרים השיווקיים לרגשות אותם אתם והסביבה שלכם חווים.

הביקוש למוצרים מסויימים עולה 
עוד ועוד דיווחים מספרים על עליה חדה בקניית מוצרים עם זמן מדף גבוה או מוצרים שקשורים לחיטוי.
לדוגמא, בארה"ב צריכת אלכו-ג'ל - ג'ל לחיטוי הידיים ללא שטיפה - עלתה ב-1,400%!
איך תוכלו לקשר את המסרים שלכם למוצרים שנמצאים כרגע בעלייה?
אולי זה הזמן להזמין אלכו-ג'ל עם המיתוג של העסק שלכם וליצור קמפיין שיווקי יצירתי המקשר בין הסטיריליות והיעילות של האלכו-ג'ל לבין העסק שלכם?

פגישות אונליין - שיחות וידאו
מלבד האנשים שבבידוד, אנשים מעדיפים פחות לצאת מהבית ופחות להיפגש עם אנשים. זאת ההזדמנות שלכם להעביר פגישות פרונטליות לשיחות וידאו.
לצורך העניין, המניה של מערכת שיחות הוידאו Zoom הגיעה שבוע שעבר לשיא של כמעט $130 למניה - כולל עלייה של כמעט 40% בחודש.
שיחות וידאו יכולות להיות מאוד יעילות ובמקום להשקיע על כל פגישה עם לקוח כמה שעות כולל נסיעות, אפשר להגדיל את הפגישות הוירטואלית ולחסוך המון זמן יקר - הרגל שיתרום לכם מאוד גם בטווח הארוך.

שווקים משתנים
השווקים עצמם משתנים וכמובן ששינויים כוללים בתוכם גם ירידת הכנסות לעסקים מסויימים, אבל יש הזדמנות למוצרים ושירותים בתחומים מקבילים.
אנשים יוצאים פחות למסעדות? הזמנת משלוחים הביתה עולה.
אנשים יוצאים פחות למרכזי קניות גדולים? הזדמנות לעסקים קטנים שנמצאים קרוב לבית להגדיל רווחים
פחות טיסות יוצאות לחו"ל? הזדמנות גדולה לתעשיית תיירות הפנים.
זוגות מבלים פחות בחוץ? הזדמנות לחנויות שקשורות במיניות ואביזרי מין (ואולי אפילו מוצרי תינוקות עוד 9 חודשים...)
פחות דרישה לאימוני כושר או יוגה מחוץ לבית? הזדמנות לבנות תכנית אימונים ביתית למי שבבידוד ולהגדיל את החשיפה הדיגיטלית שלכם.

למדו בעצמכם
סרטונים ביוטיוב, בדיקה בגוגל, חיפוש בפייסבוק, בלוגרים של שיווק ומערכות למידה כמו Udemy. 
אם המצב החדש יוצר אצלכם יותר זמן פנוי, במקום לבכות ולהתבאס - קחו נשימה, ונצלו את הזמן ללמידה שתעזור לכם כבר בטווח הקרוב וכמובן תקדם אתכם משמעותית בטווח הארוך.
לדוגמא, הקורס הבא ב-Udemy הוא קורס חינמי שנותן סקירה על מערכת הניהול של פייסבוק - Facebook Business Manager.
הוא אמנם בסיסי ביותר וכולל בתוכו גם הרבה דיבורים בנושאי שיווק תיאורטיים, אבל הוא חינם, בסיסי והחלק שמסביר את המערכת של פייסבוק הוא קליל ופשוט להבנה. 

שינוי גישה
אנחנו בדיגיטל מטאדור משתדלים ליישם גישה אופטימית לחיים ולעולם. נכון, תקופה של חוסר וודאות היא לא פשוטה לעצמאיים העניין הוא שאנחנו כבר נמצאים בתוכה והעולם כבר משתנה, אז בואו ננצל את הזמן להתאים את עצמנו לעולם המשתנה, לייצר אנרגיות חיוביות ולמנף את השינוי להגדיל את הרווחים שלנו ולהתפתח. 

חברת שיווק דיגיטלי
מאת sagi sasonov 24 Mar, 2023
שיווק דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מודרניות בשנים האחרונות, וחברות שיווק דיגיטלי ממלאות תפקיד קריטי בסיוע לעסקים להצליח להביא לקוחות חדשים ותדמית טובה בנוף הדיגיטלי של היום בו הכל נקבע עפ"י איזה דף אינטסגרם נראה טוב יותר או כמה המשפיען נותן תוכן עם ערך. חברות אלו מתמחות ביצירה וביצוע של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים המסייעים לעסקים להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם בערוצים דיגיטליים שונים, כגון מנועי חיפוש, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ומכשירים ניידים. במאמר זה, נבדוק מה עושות חברות שיווק דיגיטלי, מדוע עסקים זקוקים להן, ומה לחפש כאשר בוחרים  חברת שיווק דיגיטלי לעבוד איתה.
חברת דיגיטל
מאת שגיא 15 Mar, 2023
אז נכון שאנחנו רוצים לצמוח איתכם ביחד ולתת לכם את העבודה הטובה ביותר... ועדיין אנחנו מאמינים בתחרות ולכן ריכזנו עבורכם 12 שלבים חשובים כשבוחנים עוד חברת דיגיטל כדי לוודא שתקבלו ערך שיקדם אתכם.
אסטרטגיה לקמפיין ממומן
מאת sagi sasonov 06 Mar, 2023
לייצר קמפיין שעובד מעולה בגוגל זה לא דבר קל. נדרשת הרבה עבודה קשה, מחקר ומסירות כדי ליצור קמפיין מנצח. אבל עם האסטרטגיות והטקטיקות הנכונות, תוכלו להגיע להצלחה ולהשיג את המטרות שלכם. במאמר הבא נסקור כמה טיפים וטריקים שיעזרו לכם לייצר קמפיין פרסום בגוגל שעובד מעולה.
איך לבנות קמפיין שיווקי
מאת דיגיטל מטאדור 30 Jun, 2022
איך לבנות קמפיין שיווקי מנצח ברשתות החברתיות
שלושת השלבים שיווק דיגיטלי
22 Jun, 2022
הפסיכולוגיה מאחורי פרסומים אונליין היא מרתקת. מה יגרום ללקוח פוטנציאלי להתעניין דווקא במודעה שלכם ולא במודעה של המתחרים? מדוע בעל עסק אחד מצליח להגדיל את העסק שלו דרך פרסומים אונליין ואילו פרסומים של בעל עסק אחר מאותו התחום לא מצליחים אפילו להחזיר את ההשקעה?
ריקה קורן
מאת Erez Ran 01 Jul, 2021
ריקה קורן הגיעה אלינו לדיגיטל מטאדור עם המון אנרגיות חדשות ורצון להתפתח ולהתקדם. למעלה מחצי שנה אחרי, אפשר להגיד בבירור שמדובר באחד הגיוסים המשמעותיים ביותר בחברה. מעבר למקצועיות ולמוסר העבודה הגבוה, ריקה מגיעה למשרד עם חיוך ענק והמון תשוקה לעזור לבעלי עסקים להתקדם ולהגיע לרמה הבאה. ריקה מגיעה עם סיפור חיים מאוד מעניין ומרגש, לביאה אמיתית שעומדת על הרגליים פעם אחר פעם, מוצאת את הטוב שבכל דבר ויודעת להעביר את זה הלאה ולהעצים את הסובבים אותה.
שיווק דיגיטלי למתחילם
מאת Erez Ran 24 Jun, 2021
בפרק 20 של פודקאסט מטאדור נגענו בחגיגת היורו, בעלייה המטאורית של בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לעבוד עם חברות שיווק ולקבל עזרה בשיווק דיגיטלי פעם ראשונה בחייהם, ושיתפנו מהידע שלנו: איך אפשר לקבל עזרה בשיווק דיגיטלי גם בלי להוציא שקל? מאיפה מתחילים לשווק כשיש כל כך הרבה אופציות? החשיבות של איסוף נתוני שיווק רלוונטיים לעסק שלכם קבלת החלטות ובחירות שנכונות לכם תקציבי שיווק מומלצים - גם אם אתם משווקים בעצמכם באופן עצמאי הגדרת הלקוח הנכון לכם ולעסק שלכם
קידום אתרים בנתניה
מאת Erez Ran 21 Feb, 2021
במאמר הקודם דיברנו על עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי - 5 עקרונות שחשוב להבין לפני שניגשים לשיווק דיגיטלי של העסק שלכם. הפעם נרחיב על 3 פלטפורמות שיווק דיגיטלי עיקריות ונעשה סדר באפשרויות השונות שיש לכם לשיווק העסק בפועל. משפט מפורסם אומר שמרוב עצים לא רואים את היער. אכן, בעלי עסקים רבים פונים אלינו מבולבלים מרוב האופציות הכמעט אינסופיות שיש היום בשיווק דיגיטלי.
maradona
מאת Erez Ran 26 Nov, 2020
גשמי הברכה ממשיכים לרדת ולשטוף את השנה המטורפת שאנחנו עוברים. בפרק 19 דיברנו על דייגו ארמנדו מראדונה, על הקשר שלו לשיווק ופרסונאל ברנדינג (מיתוג אישי), על עונת החורף המתקרבת, ההשפעה שלה על העסקים, דרכים למנף אותה לקידום ושיווק העסק שלכם. בנוסף, נגענו בפרסומים השבוע על כך שקניות האונליין בשופרסל מהווים כבר 21% מהמחזור החודשי והשינויים שהם הולכים לעשות על מנת להגדיל את הריווחיות והקניות אונליין. האזנה נעימה.
בסיס השיווק
מאת Erez Ran 02 Nov, 2020
רוחות השינוי ממשיכות לנשוב ולהתחזק. עסקים חדשים נפתחים כמו פטריות אחרי הגשם, עסקים אחרים נסגרים ומפנים מקום לעסקים חדשים וקיימים להתרחב ולגדול. המון אנשים בוחרים לעשות שינויים ולהתאים את עצמם למה שקורה עכשיו. אנחנו רואים יותר ויותר שכירים מצטרפים לטרנד העצמאות ורוצים להיכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים דרך שיווק דיגיטלי, ויותר ויותר עסקים מסורתיים שעושים את הטרנספורמציה מהעולם הישן לעולם החדש ורואים הצלחה רבה בגיוס לקוחות חדשים דרך הדיגיטל. עולם השיווק הדיגיטלי כולל כל כך הרבה נושאים, קטגוריות ותוכנות - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, רב מסר, Smoove, קידום אורגני, קידום ממומן, אוטומציות, קמפיין לידים ועוד ועוד באזוורד ומילים שלעיתים יכולות לבלבל ולגרום לנו להתפזר. אז רגע לפני שניגשים לשיווק בדיגיטל, רשמנו לכם 5 עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי שמתאימים במיוחד לעסקים קטנים-בינוניים, בין אם חיוניים או לא חיוניים בתקופת הקורונה ובכלל.
Share by: