אז הנה התחלנו את העשור החדש שלנו, ואיתו 3 התחזיות שלנו לשנת 2020 בתחום השיווק הדיגיטלי:
1. משפיעי דעת קהל הם כבר חלק גדול מהשיווק
למעשה, 21% מהחברות מוציאות יותר מחצי מהן את תקציב השיווק שלהן על מובילי דעת קהל ונראה שהמספר הזה יגדל בשנת 2020.
איך כדאי לכם לחשוב על שיווק משפיעים? שיתופי פעולה. השותפות הנכונה יכולה לבנות את הקהל שלך,
להשיג יותר מכירות וליצור מערכת יחסים מתמשכת עם שגריר המותג.
טיפ: ודא שהקהל של המשפיע מורכב מהלקוחות האידיאליים שלך.
2. קפיצה על פרסונליזציה
התאמה אישית של השיווק שלך תעזור לך למקד את הלקוח בצורה הולמת יותר ולקבל את החוויה שהם רוצים וצריכים לקבל.
אבל זה לוקח המון ומעקב אחרי נתונים והפרטיות היא עניין גדול מאוד היום. תוודאו שאתם אוספים נתונים באחריות ומתקשרים עם הלקוחות שלך בצורה טובה.
לדעתנו, שקיפות היא המפתח!
3. האם 2020 היא שנת הבינה מלאכותית?
לבינה מלאכותית כבר יש יד ביצירת תוכן והיא עושה קפיצות עצומות ביכולת הטכנית שהיא מסוגלת לבצע
אבל האם זה הדבר הבא לשנת 2020?
חד משמעית לא!
למה? כי זה כבר כאן! זה מובנה בכלים שבהם אתם משתמשים.
ואתם בהחלט צריכים לחפש דרכים נוספות לשילוב AI בשיווק שלך.
למה? זה יקל על העבודה שלכם בצורה משמעותית שלא תבינו עד כמה.
מה איתך? מה הולך להיות גדול בשיווק שלך השנה והלאה? איך אתה הולך לקדם את העסק שלך?