5 עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי

Erez Ran • נוב׳ 02, 2020

רוחות השינוי ממשיכות לנשוב ולהתחזק.

עסקים חדשים נפתחים כמו פטריות אחרי הגשם,

עסקים אחרים נסגרים ומפנים מקום לעסקים חדשים וקיימים להתרחב ולגדול.


המון אנשים בוחרים לעשות שינויים ולהתאים את עצמם למה שקורה עכשיו.

אנחנו רואים יותר ויותר שכירים מצטרפים לטרנד העצמאות ורוצים להיכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים דרך שיווק דיגיטלי, 

ויותר ויותר עסקים מסורתיים שעושים את הטרנספורמציה מהעולם הישן לעולם החדש ורואים הצלחה רבה בגיוס לקוחות חדשים דרך הדיגיטל.


עולם השיווק הדיגיטלי כולל כל כך הרבה נושאים, קטגוריות ותוכנות - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, רב מסר, Smoove, קידום אורגני, קידום ממומן, אוטומציות, קמפיין לידים ועוד ועוד באזוורד ומילים שלעיתים יכולות לבלבל ולגרום לנו להתפזר.


אז רגע לפני שניגשים לשיווק בדיגיטל, 

רשמנו לכם 5 עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי שמתאימים במיוחד לעסקים קטנים-בינוניים, בין אם חיוניים או לא חיוניים בתקופת הקורונה ובכלל.

1. פוקוס

דווקא בגלל ריבוי האפשרויות, אנחנו ממליצים בחום להתפקס ולהתרכז במספר מצומצם של יעדים ופלטפורמות.

כך, לדוגמא, אם אתם חדשים בעולם השיווק הדיגיטלי,

נמליץ להתחיל בפלטפורמת שיווק אחת - לרוב פייסבוק, אינסטגרם או גוגל, 

מאשר לשווק על ההתחלה בשתי הפלטפורמות.

אחרי שאתם משווקים כמה שבועות בפלטפורמה אחת, ממקסמים את התוצאות, מסיקים מסקנות וגדלים, נמליץ להתרחב לערוצי שיווק נוספים - ״תפסת מרובה לא תפסת״

2. הדרגתיות

שיווק דיגיטלי יכול לשנות את פני העסק ב-180 מעלות וחשוב שתהיו מוכנים לכך.

עסק שעד עכשיו מכר ל-20 לקוחות יכול להכניס עוד 200 לקוחות בחודש דרך שיווק נכון.

העסק שלכם חייב להיות מוכן וערוך לקליטת הלידים והלקוחות החדשים, אחרת הדבר יכול לגרום לבעיות בזמנים, לקוחות פחות מרוצים, עובדים מיואשים ועוד…

גדילה הדרגתית תגדיל את יציבות העסק ולאחר מספר חודשים כבר תוכלו לבנות מערך שיווק ומכירות שנותן לכם תחזית מדויקת בתחילת כל חודש כמה הכנסות ורווחים יהיו לכם בסופו ואיך כדאי לכם להיערך בהתאם.

ראיתם כי טוב? 

מצוין! תמיד אפשר להגדיל תקציבי שיווק, כח אדם והיקפי עבודה

3. בשיווק דיגיטלי יש פנים רבות לאמת

דווקא בגלל ריבוי האפשרויות וההזדמנויות, בשיווק דיגיטלי יש פנים רבות לאמת.

תפנו לשתי סוכנויות דיגיטל שונות ותקבלו 5 תשובות שונות על אותה שאלה.

ההזדמנויות האינסופיות שנפתחות בפנינו ברגע שאנחנו נמצאים בדיגיטל מאפשרות לנו לבחור מה נכון יותר עבורנו ועבור העסק שלנו.

יכול להיות שנכון לעסק להתמקד בשיווק דיגיטלי דרך פייסבוק,

יכול להיות שנכון לעסק להתמקד בשיווק דיגיטלי דרך אינסטגרם,

יכול להיות שנכון לעסק להתמקד בשיווק דיגיטלי דרך גוגל,

אז איפה נתמקד?

להרבה עסקים יש מספר פלטפורמות ואסטרטגיות שיווק שיכולות לקדם אותם ולהביא אותם ליעד ולצמיחה,

לכן כדאי לשמוע כמה דעות והשערות, ובסוף לבחור במשהו אחד ולרוץ איתו.

תמיד תוכלו לעצור במהלך הדרך ולחשוב בצורה ביקורתית על שידרוגים והתרחבות לערוצי שיווק נוספים.

כשתגיעו לשם, כבר תהיו יותר חכמים - הרי יש לכם משהו שכבר רץ ומביא תוצאות ונתונים.

4. ללמוד תוך כדי ריצה

שיווק דיגיטלי טומן בחובו המון למידה תוך כדי תנועה.

מי שימצא את עצמו קורא שעות על גבי שעות מדריכים על שיווק, מדבר עם עוד ועוד יועצים עסקיים, מומחי שיווק וסוכנויות דיגיטל וממשיך להתלבט על דרך הפעולה הנכונה לו, עלול למצוא את עצמו בלי שיווק בפועל והמון עצים שמסתירים את היער. 

למידה תוך כדי עשייה בפועל היא פעמים רבות טובה בהרבה מלשבת ביציע ולדבר על דברים מהצד.

בין אם את העבודה בפועל תעשו בעצמכם או בין אם זה לעבוד עם סוכנות דיגיטל או יועץ שיווק דיגיטלי - כשאתם ניגשים לשיווק הדיגיטלי של העסק שלכם,

שימו לב שחשוב לתכנן תכניות ולפעמים חשוב גם לא לעמוד בהן.

תקציבו לעצמכם זמן מוגבל לבדיקות ולמידה וברגע שעברתם את המכסה,

קבלו החלטה ורוצו איתה קדימה.

הדבר יקדם אתכם פי כמה וכמה מאשר להמשיך לשבת על הגדר ולהתפזר עם עוד ועוד דעות ובדיקות.

5. תגידו מה אתם רוצים

כן, אתם יכולים!

חבר טוב אמר לי פעם לכוון לירח ומקסימום אגיע לכוכבים (מבוסס על ציטוט של לס בראון).

כדאי מאוד להגיד לאיפה תרצו להגיע.

שפה יוצרת מציאות,

וברגע שתגידו מה אתם רוצים בקול רם,

תוכלו גם להסתכל על העסק ולהבין איך השיווק הדיגיטלי מקדם לכם את העסק.


יכול להיות שאתה מורה ליוגה שמעוניין בעוד שנה לפתוח סטודיו ליוגה עם 5 קבוצות מלאות ביום,

יכול להיות שאת מוסכניקית שפשוט מעוניינת לקבל עוד 7 לקוחות קבועים בחודש.

לכל אחד תהיה תכנית שיווקית שונה,

כל אחד יעבור מסע שונה.


להציב יעדים בשיווק דיגיטלי יעזור לכם מכמה סיבות:

היעד עוזר לכם להבין מה הייתם רוצים שיקרה בפועל

היעד גורם לכם למדוד את התוצאות שלכם

היעד מראה איפה אתם עומדים ביחס לאיפה שתכננתם להיות

היעד עוזר לכם לראות את האור בקצה המנהרה בימים מאתגרים

היעד נותן לכם סיבה ממשית וויזואלית לקום בבוקר


כמובן שהיעד יכול להשתנות בהתאם למציאות.

זה הרי יתרון ענק שיש לכם כבעלי עסקים קטניים-בינוניים על פני חברות ענק שלא יכולות להתאים את עצמן למציאות המשתנה כמוכם.

מנפו את היתרון ועופו קדימה!

במאמר הבא נסקור את הפלטפורמות השונות על מנת שתוכלו לקבל נקודת מבט פשוטה וקלילה על השיווק הדיגיטלי ועל מה נכון ביותר לכם ולעסק שלכם.

מוזמנים כמובן לפנות אלינו בכל מה שצריכים,

אנחנו שמחים לעזור.

חברת שיווק דיגיטלי
מאת sagi sasonov 24 Mar, 2023
שיווק דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מודרניות בשנים האחרונות, וחברות שיווק דיגיטלי ממלאות תפקיד קריטי בסיוע לעסקים להצליח להביא לקוחות חדשים ותדמית טובה בנוף הדיגיטלי של היום בו הכל נקבע עפ"י איזה דף אינטסגרם נראה טוב יותר או כמה המשפיען נותן תוכן עם ערך. חברות אלו מתמחות ביצירה וביצוע של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים המסייעים לעסקים להגיע ולתקשר עם קהלי היעד שלהם בערוצים דיגיטליים שונים, כגון מנועי חיפוש, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ומכשירים ניידים. במאמר זה, נבדוק מה עושות חברות שיווק דיגיטלי, מדוע עסקים זקוקים להן, ומה לחפש כאשר בוחרים  חברת שיווק דיגיטלי לעבוד איתה.
חברת דיגיטל
מאת שגיא 15 Mar, 2023
אז נכון שאנחנו רוצים לצמוח איתכם ביחד ולתת לכם את העבודה הטובה ביותר... ועדיין אנחנו מאמינים בתחרות ולכן ריכזנו עבורכם 12 שלבים חשובים כשבוחנים עוד חברת דיגיטל כדי לוודא שתקבלו ערך שיקדם אתכם.
אסטרטגיה לקמפיין ממומן
מאת sagi sasonov 06 Mar, 2023
לייצר קמפיין שעובד מעולה בגוגל זה לא דבר קל. נדרשת הרבה עבודה קשה, מחקר ומסירות כדי ליצור קמפיין מנצח. אבל עם האסטרטגיות והטקטיקות הנכונות, תוכלו להגיע להצלחה ולהשיג את המטרות שלכם. במאמר הבא נסקור כמה טיפים וטריקים שיעזרו לכם לייצר קמפיין פרסום בגוגל שעובד מעולה.
איך לבנות קמפיין שיווקי
מאת דיגיטל מטאדור 30 Jun, 2022
איך לבנות קמפיין שיווקי מנצח ברשתות החברתיות
שלושת השלבים שיווק דיגיטלי
22 Jun, 2022
הפסיכולוגיה מאחורי פרסומים אונליין היא מרתקת. מה יגרום ללקוח פוטנציאלי להתעניין דווקא במודעה שלכם ולא במודעה של המתחרים? מדוע בעל עסק אחד מצליח להגדיל את העסק שלו דרך פרסומים אונליין ואילו פרסומים של בעל עסק אחר מאותו התחום לא מצליחים אפילו להחזיר את ההשקעה?
קידום אתרים בנתניה
מאת Erez Ran 21 Feb, 2021
במאמר הקודם דיברנו על עקרונות בסיס לשיווק דיגיטלי - 5 עקרונות שחשוב להבין לפני שניגשים לשיווק דיגיטלי של העסק שלכם. הפעם נרחיב על 3 פלטפורמות שיווק דיגיטלי עיקריות ונעשה סדר באפשרויות השונות שיש לכם לשיווק העסק בפועל. משפט מפורסם אומר שמרוב עצים לא רואים את היער. אכן, בעלי עסקים רבים פונים אלינו מבולבלים מרוב האופציות הכמעט אינסופיות שיש היום בשיווק דיגיטלי.
מאת צוות מטאדור 08 Sep, 2020
התקופה האחרונה והצריכה הגוברת של שירותים ומוצרים דרך האינטרנט מביאה אלינו המון עצמאיים ובעלי עסקים שמתלבטים האם כדאי להם לעשות אתר תדמית לעסק שלהם. הדעה הרווחת שלנו היא שכל עצמאי או בעל עסק שרואה את העסק שלו כעסק לטווח ארוך חייב אתר אינטרנט. יש לכך כמה וכמה סיבות: 1. תדמית לפני הכל אתר האינטרנט שלך הוא חזית העסק שלך באמצעי התקשורת הנפוץ בעולם היום. בין אם יש לך חנות פיזית, ובין אם אתה נותן שירות, עצם העובדה שיש לעסק שלך אתר אינטרנט כבר משפרת את התדמית שלו ואת איך שלקוחות פוטנציאליים תופסים את העסק שלך לפני שהם בודקים אפשרות לעשות איתך עסקים. אתר האינטרנט שלך הוא הבית שלעסק שלך, בו אנשים יכולים לצפות ולקבל רושם עליך ועל העסק שלך, לראות פרויקטים שעשית, למצוא מידע ליצירת קשר, לקרוא המלצות וביקורות, להתרשם מהלקוחות שלך, לראות רשימת מוצרים בקטלוג שלכם, מחירים ועוד. דף פייסבוק רגיל אינו נותן מושג מספיק טוב במה החברה עוסקת או מידע מפורט על מוצרים או שירותים. 2. מקדם מכירות והגדלת הכנסות נניח ש-2 שיפוצניקים מגיעים אליכם להצעת מחיר עבור שיפוץ האמבטיה. שיפוצניק א' מגיע, מציג לכם עבודות שהוא עשה מהווטסאפ ודורש 15 אלף שקל. ואז מגיע שיפוצניק ב' ומציג בפניכם את קטלוג העבודות שלו באתר האינטרנט של החברה, שולח לכם לינק כדי ששתרשמו בעצמכם ודורש מכם 17 אלף שקל. מבחינה אינטואיטיבית - על מי הייתם סומכים שיעמוד בזמנים ויבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר? כמובן שבשיפוצניק ב'! אתר אינטרנט ייתן ללקוח את האפשרות לקרוא עליכם את המידע שאתם רוצים שהוא יקרא, לראות את התמונות והלקוחות שאתם רוצים שהוא יראה, וייתן לו אפשרות להיכנס לקרוא את הדברים בצורה נעימה ונוחה, מהפלאפון או מהמחשב, בזמן שמתאים לו. את אותה הדוגמא אפשר להקביל לפרארי חדשה או רכב מצ'וקמק. אם יבוא אליכם לקוח עם פרארי וחולצה מכופרת ונקייה, כנראה שתתיחסו אליו בצורה שונה מאשר לקוח שיבוא אליכם עם אוטו ישן וחולצה קרועה. 3. מקדם אמינות ולקוחות רציניים יותר ברגע שלקוח פוטנציאלי הגיע לאתר שלכם וראה את הלקוחות שלכם ואת הפרויקטים שלכם, שיחת הטלפון הראשונה איתו תהיה שונה בתכלית מאשר שיחה עם לקוח שהגיע אליכם דרך שונה. הוא כבר ראה דברים שעשיתם, אהב את העבודות שלכם, את ראש שלכם, את דרך החשיבה שלכם. מבלי להוציא מילה מהפה - יצרתם חיבור, שיפרתם את האמינות שלכם בעיני הלקוח והותרתם רושם ראשוני מעולה. עכשיו רק נשאר לסגור את העסקה. אם הגיע אליכם לקוח מפה לאוזן או בדרך אחרת? ברגע ששלחתם לו את האתר שלכם - תהיו בטוחים שהוא כבר רואה את העסק שלכם באור שונה והסיכויים שהוא יסגור דווקא איתכם ישתפרו פלאים. 4. אתם שולטים בחווית הלקוח באמצעות האתר שלכם יש לכם שליטה של 100% על מה הלקוח רואה ואיך חוויית המשתמש מובילה אותו לפעולה הרצויה - מקנייה באתר ועד השארת פרטים, הודעה בוואטסאפ או התקשרות ישירה לטלפון תוכלו לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מושג אמיתי על מי אתם, החזון שלכם, הסיפור מאחורי העסק שלכם - וכל זה בלי להוציא מילה מהפה ובלי לכתוב דברים בצורה מפורשת - כשבונים אתר בצורה נכונה, אתם יודעים להעביר את המסר שלכם בעקיפין. 5. ניוזלטר, קהילה ומועדון לקוחות בעזרת אתר האינטרנט שלכם תוכל ליצור בלוג, ממש כמו זה שאתם קוראים עכשיו ולתת ללקוחות שלכם ערך מעבר למכירה עצמה. תוכלו לתת להם להשאיר פרטים כמו מייל וטלפון כדי לשמור איתם על קשר, לעדכן אותם על דברים חדשים ולמכור להם מוצרים בצורה ישירה או עקיפה. עם הזמן, הלקוחות יחזיקו מכם אוטוריטה בתחום, יפנו אליכם בכל מה שקשור לתחום העיסוק שלכם ואפילו יחברו אתכם עם לקוחות פוטנציאלים שהם מכירים כי הם מחזיקים מכם מקצועניים כמה רמות מעל הקולגות שלכם. לתת ללקוחות קיימים ופוטנציאלים ערך אמיתי שהוא מעבר ללמכור להם עכשיו את השירות ממתג את העסק שלכם בצורה טובה ויביא לכם לקוחות איכותיים ורציניים בטווח הקרוב ובטווח הרחוק. 6. תנועה אורגנית לאתר - הפניות חינם גם אם לא תעשו שום פעולה באתר שלכם מעבר לבנייה שלו, כנראה שיהיו מספיק אנשים שיחפשו מוצרים או שירותים דומים לשלכם ויגיעו לאתר שלכם. מדובר בלקוחות פוטנציאליים שמגיעים אליכם בחינם. אתר שבנוי מספיק טוב יידע למשוך את הלקוחות הללו לעשות את הפעולה הנדרשת - לקנות/להשאיר פרטים/להתקשר וכו׳. אם תרצו להשקיע מעבר - פעולות פשוטות יכולות לקדם את האתר שלכם פלאים ואפילו להיחשף ליותר אנשים שכבר מחפשים שירות או מוצרים כמו שלכם. 7. שיפור ומיקוד מטרות העסק ברגע שאתם בונים אתר אינטרנט לעסק שלכם, אתם עוצרים רגע את המירוץ היומיומי ומקדישים זמן לחשוב לאיזה מקום אתם רוצים לקחת את העסק שלכם בטווח הקצר והארוך. אם אתם בונים את האתר עם חברה מקצועית יהיה לכם גם מישהו איתכם שיעזור לכם לדייק ולמקד את המטרות שלכם ויידע למנף את העסק שלכם ולהביא אותו כמה רמות קדימה. לסיכום, אתר אינטרנט זה משהו שבוודאי יכול לתרום לעסק שלכם ולשפר אותו, אך כמובן שזה משהו שלא מתאים לכל אחד. אתר אינטרנט מתאים לבעלי עסקים שרוצים לקחת את העסק שלהם קדימה, להרחיב את הערך שהם מביאים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולשפר את התדמית שלהם בעיני הלקוחות אבל לא רק - בארוחה המשפחתית הבאה שלכם, בזמן שהגיס שלכם ישאל אתכם ״ אז מה אתה בדיוק עושה? ״ תוכלו פשוט לשלוח לו את הכתובת של אתר האינטרנט שלכם ולתת לו להתרשם בעצמו מהעסק שלכם. כן, הסיכויים שהוא יפנה אליכם לקוחות אחרי שיראה את האתר שלכם גבוהים כמה וכמה ממה שהיה לפני. בהצלחה
בחירת צבע למותג מנצח
מאת שגיא 25 May, 2020
השפעת הצבע על התגובות שלנו השפעת הצבע על המותג הקשר המדעי בין צבע למותג משמעויות גלובליות של צבעים
קורונה ושיווק
מאת דיגיטל מטאדור 15 Mar, 2020
עסקים רבים מתלבטים מה לעשות בנושא שיווק העסק בתקופה האחרונה - הנה 3 סיבות למה דווקא להגדיל את השיווק בתקופה הזאת
וירוס הקורונה
מאת שגיא 11 Mar, 2020
הנגיף החדש שהתפרץ לפני כארבעה חודשים משפיע באופן דרמטי על כלכלת העולם וגורם לחוסר ודאות ודאגה בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים רבים. יחד עם הפאניקה והדאגה לבריאות שלנו, משברים כאלה טומנים בחובם הזדמנויות אדירות לבעלי עסקים ועצמאיים שחושבים מחוץ לקופסה ומגיבים לטרנדים בזמן אמת כדי לקדם ולפתח את החברה שלכם. צריכת התוכן הדיגיטלי עולה כפי שטוענים רבים מהקולגות העולמיות שלנו, צריכת המדיה הדיגיטלית קפצה בלפחות 28%, אנשים שנשארים בבית מוצאים את עצמם שוכבים על הספה וגוללים יותר מהרגיל בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ומקביליהם - למסר שיש לכם לתת לעולם יש סיכויים טובים יותר להגיע לקהל הפוטנציאלי מהרגיל - עלייה של כמעט שליש מהממוצע. אנשים מחפשים דברים חדשים וייחודיים, משהו מעניין לקרוא, תחום חדש ללמוד, מקום חדש להתפתח בו וכו'. צרו תוכן איכותי ובעל ערך שקשור למוצר או השירות שלכם וחברו את המסרים השיווקיים לרגשות אותם אתם והסביבה שלכם חווים. הביקוש למוצרים מסויימים עולה עוד ועוד דיווחים מספרים על עליה חדה בקניית מוצרים עם זמן מדף גבוה או מוצרים שקשורים לחיטוי. לדוגמא, בארה"ב צריכת אלכו-ג'ל - ג'ל לחיטוי הידיים ללא שטיפה - עלתה ב-1,400%! איך תוכלו לקשר את המסרים שלכם למוצרים שנמצאים כרגע בעלייה? אולי זה הזמן להזמין אלכו-ג'ל עם המיתוג של העסק שלכם וליצור קמפיין שיווקי יצירתי המקשר בין הסטיריליות והיעילות של האלכו-ג'ל לבין העסק שלכם? פגישות אונליין - שיחות וידאו מלבד האנשים שבבידוד, אנשים מעדיפים פחות לצאת מהבית ופחות להיפגש עם אנשים. זאת ההזדמנות שלכם להעביר פגישות פרונטליות לשיחות וידאו. לצורך העניין, המניה של מערכת שיחות הוידאו Zoom הגיעה שבוע שעבר לשיא של כמעט $130 למניה - כולל עלייה של כמעט 40% בחודש. שיחות וידאו יכולות להיות מאוד יעילות ובמקום להשקיע על כל פגישה עם לקוח כמה שעות כולל נסיעות, אפשר להגדיל את הפגישות הוירטואלית ולחסוך המון זמן יקר - הרגל שיתרום לכם מאוד גם בטווח הארוך. שווקים משתנים השווקים עצמם משתנים וכמובן ששינויים כוללים בתוכם גם ירידת הכנסות לעסקים מסויימים, אבל יש הזדמנות למוצרים ושירותים בתחומים מקבילים. אנשים יוצאים פחות למסעדות? הזמנת משלוחים הביתה עולה. אנשים יוצאים פחות למרכזי קניות גדולים? הזדמנות לעסקים קטנים שנמצאים קרוב לבית להגדיל רווחים פחות טיסות יוצאות לחו"ל? הזדמנות גדולה לתעשיית תיירות הפנים. זוגות מבלים פחות בחוץ? הזדמנות לחנויות שקשורות במיניות ואביזרי מין (ואולי אפילו מוצרי תינוקות עוד 9 חודשים...) פחות דרישה לאימוני כושר או יוגה מחוץ לבית? הזדמנות לבנות תכנית אימונים ביתית למי שבבידוד ולהגדיל את החשיפה הדיגיטלית שלכם. למדו בעצמכם סרטונים ביוטיוב, בדיקה בגוגל, חיפוש בפייסבוק, בלוגרים של שיווק ומערכות למידה כמו Udemy. אם המצב החדש יוצר אצלכם יותר זמן פנוי, במקום לבכות ולהתבאס - קחו נשימה, ונצלו את הזמן ללמידה שתעזור לכם כבר בטווח הקרוב וכמובן תקדם אתכם משמעותית בטווח הארוך. לדוגמא, הקורס הבא ב-Udemy הוא קורס חינמי שנותן סקירה על מערכת הניהול של פייסבוק - Facebook Business Manager. הוא אמנם בסיסי ביותר וכולל בתוכו גם הרבה דיבורים בנושאי שיווק תיאורטיים, אבל הוא חינם, בסיסי והחלק שמסביר את המערכת של פייסבוק הוא קליל ופשוט להבנה. שינוי גישה אנחנו בדיגיטל מטאדור משתדלים ליישם גישה אופטימית לחיים ולעולם. נכון, תקופה של חוסר וודאות היא לא פשוטה לעצמאיים העניין הוא שאנחנו כבר נמצאים בתוכה והעולם כבר משתנה, אז בואו ננצל את הזמן להתאים את עצמנו לעולם המשתנה, לייצר אנרגיות חיוביות ולמנף את השינוי להגדיל את הרווחים שלנו ולהתפתח.
ראה עוד
Share by: